Vartotojų sąsajų ir patirties (UI/UX) kūrimas

Išmok kurti įtraukias sąsajas ir teigiamą vartotojo patirtį susipažindamas su UI/UX filosofijos pagrindais ir skirtumais tarp UI ir UX.

€3.272
 / 
Registruotis
Finansuoja UŽT. Kaip gauti?
Skirta: 
Pradedantiesiems
Trukmė: 
nedirbantiems 
320 val.
 / 
6,75 mėn.
,
dirbantiems 
 / 
Paskaitų įrašai: 
Taip
1:1 mentorystė
Kita grupė: nuo 
2024-04-17 Kaune ir Vilniuje
Vakarais ir šeštadieniais
 nedirbantiems; 
 dirbantiems 
UŽT kodas: 
223002883
 / 

Apie kursą

Išmok kurti įtraukias sąsajas ir teigiamą vartotojo patirtį!

Šiame kurse susipažinsi su UI/UX filosofijos pagrindais ir skirtumais tarp UI ir UX bei viską išbandysi praktiškai.  

Vartotojo patirties (UX) ir naudotojo sąsajos (UI) projektai yra labai svarbūs kuriant žiniatinklio svetaines ir programėles. Į juos dažnai neatsižvelgiama kuriant programinę įrangą, tačiau jie atlieka svarbų nebylų vaidmenį pritraukiant ir išlaikant klientus, nes suteikia vizualiai patrauklią, sklandžią ir funkcionalią produkto naudojimo patirtį.

Kurse gilinsimės į: dizaino pagrindus, UX analizę ir tyrimus, vartotojo sąsajos stilius, vartotojo pažinimą,  vartotoją orientuoto projektavimo procesą, prototipus, tinkamumo testavimą, skirtingus įrankius ir koncepcijas. Taip pat analizuosime skaitmeninės rinkodaros praktikas bei įvaldysime no-code įrankius. 

Kursas bus naudingas norintiems pagilinti savo kompetencijas vartotojų sąsajų ir patirties kūrimo sferoje ar įgyti šiuos gebėjimus bei pakreipti savo karjerą į UI ir UX pasaulį. 

Ko išmoksiu?

  1. Įvadas į programinės įrangos kūrimo ciklą, informacinių sistemų kūrimo metodus ir architektūrą bei komponentus, programavimo logikos pagrindus ir Agile projektų valdymą. 
  2. Įvadas į UI bei UX, jų skirtumai bei pritaikymo galimybės.
  3. Dizaino pradmenys, vartotojo sąsajos ir dizaino principai, prototipavimas, dizaino sistemos bei design thinking metodas.
  4. Vartotojo pažinimas. Vartotojo identifikavimas, jo asmenybės, interviu, vartotojo žemėlapiai, konkurencinės analizės vykdymas bei empatijų žemėlapiai. 
  5. Vartotojo patirtis. Vartotojo srautas, prekės ženklas,  informacinė architektūra.
  6. Analizė ir testavimas. Tinkamumas naudoti, kortelių rūšiavimas (angl. Card sorting), tekstų rašymas, apklausos. 
  7. Įgyvendinimas. Įgyvendinimui naudojami įrankiai, dizaino įgūdžiai (sąveikos, reaktyvus), išdėstymas, lygiavimas, spalvos ir tekstai, turinio strategija bei skirtingos aplikacijos platformos.
  8. Skirtinų no-code įrankių, skirtų dizaino sprendimams įgyvendinti naudojimas.

Registracija

Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.