Affiliate, Influencer ir B2B partnerysčių ekspertas

Tomas Norkus

Tomas Norkus yra „Partnergap“ agentūros, kuri specializuojasi pelningų partnerystės programų kūrime ir valdyme, bendraįkūrėjas. Savo profesinę patirtį Tomas kaupė dirbdamas su tokiais žinomais prekių ženklais kaip „Hostinger International“, „CGTrader“ ir „Billo“.

Jo pagrindinis tikslas – padėti klientams pasiekti tvarią plėtrą ir didinti pajamas, pasitelkiant efektyvias affiliate, influencerių ir B2B partnerystes. Tomo strateginė stiprybė – gebėjimas sujungti naujausias technologijas ir automatizavimo įrankius su detalia duomenų analize, leidžiančius efektyviai valdyti programas, priimti faktais pagrįstus sprendimus ir užtikrinti maksimalius rezultatu.

Tomas tiki, kad sėkmingas affiliate marketingas remiasi ne tik santykiais, bet ir išmaniu programų pasitelkimu, leidžiančiu optimizuoti procesus ir pasiekti nuoseklų augimą.