Marketingas 2025-aisiais – tai visiškai naujas pasaulis. Reklamos kainos kyla į aukštumas, TikTok turi daugiau nei 1 milijardą aktyvių naudotojų, o dirbtinis intelektas tampa kasdieniu darbo įrankiu kiekvienoje organizacijoje. Siekdami ne tik sėkmingo vadovavimo, bet ir efektyvių skaitmeninės rinkodaros sprendimų savo marketingo komandoje ar visoje organizijoje, turime ne tik prisitaikyti prie pokyčių, bet pirmiausia Juos integruoti, taikyti ir analizuoti.
Naujausias Digital Marketing Mini - MBA kursas skirtas CMO - komunikacijos ar rinkodaros vadovams, norintiems išplėsti arba atnaujinti savo skaitmeninius įgūdžius. Čia gilinsite žinias nuo naujausių skaitmeninio marketingo tendencijų iki kasdieninių AI įrankių panaudojimo ir taikymo. Puiki galimybė, erdvė ir laikas ne tik peržvelgti savo organizacijos marketingo strategijas ir kampanijas, bet kartu su profesionalių lektorių pagalba ieškoti ir atrasti skaitmeninius įrankius, metodus ir sprendimus, kurie veikia, personalizuoja ir tikslingai pasiekia Jūsų klientus.

Kursas orientuotas į kasdienius CMO vadovų iššūkius, suteiks ne tik ne tik teorinių žinių, bet ir labai konkrečių, praktikoje pritaikomų įgūdžių, kurie leis strategiškai valdyti visą skaitmeninio marketingo ekosistemą.
Šio kurso metu įgyta kompetencija apima AI įrankių naudojimą ir taikymą, SEO, Google & Meta Ads, UX, Email marketing, e komercijos, duomenų analizės, perosnalizacijos ir automatizacijos sprendimus, leidžiančius vadovui geriau valdyti savo rinkodaros komandą, komunikacijos strategijas, marketingo biudžetą, organizacijos augimo strategijas ir naujausių technologijų - inovacijų diegimą bei taikymą.
Svarbus pokytis – gebėjimas ne tik įsigilinti į detales, bet ir išlaikyti strateginį žvilgsnį – kur link eina visas skaitmeninis marketingas, kokios yra vartotojų elgsenos tendencijos, kokie kanalai veikia skirtingiems funnel etapams, ir kaip visa tai integruoti į aiškų ir nuoseklų veiksmų planą organizacijoje. Kursas suteikia žinių, kurios padeda transformuoti rinkodaros skyrių į duomenimis ir rezultatais paremtą padalinį, gebantį prisitaikyti prie itin greitai besikeičiančių vartotojų - klientų įpročių ir elgsenos.
Šio kurso fokusas į MarTech įrankius, AI sprendimus ir pagalbą visai rinkodaros komandai siekiant kuo didesnio matomumo, efektyvumo ir kaštų optimizacijos. Žinios, kurios vadovams leis ne tik geriau bendrauti su IT specialistais ar komunikacijos bei reklamos agentūromis, bet ir kelti jiems konkrečius bei išmatuojamus tikslus. Tai tampa esminiu pranašumu šiandieninėje rinkoje, kur efektyvumas, greitis ir adaptacija – kertiniai konkurenciniai veiksniai.
Rinkodaros skyrių vadovams, siekiantiems išmokti naujausių skaitmeninės rinkodaros strategijų ir įrankių
Įmonių vadovams, kurie nori gilinti savo skaitmeninės rinkodaros žinias ir pritaikyti jas verslo augimui
Organizacijų vadovams, kurie nori pagerinti savo įmonės matomumą internete ir padidinti pardavimus

Rinkodara socialinėje medijoje apima strategiškai suplanuotą turinio kūrimą, efektyvų auditorijos pasiekiamumą ir tendencijų analizę. Šiame modulyje nagrinėjama, kaip pritaikyti turinio formatus konkretiems kanalams, naudoti geriausius praktikos pavyzdžius ir stiprinti asmeninį prekės ženklą.
Šis workshop'as suteikia organizacijoms strateginį pagrindą efektyviam dirbtinio intelekto (DI) sprendimų diegimui ir plėtrai. Pasitelkdami interaktyvią metodiką ir AI Canvas modelį, dalyviai mokysis vertinti DI taikymo scenarijus, nustatyti duomenų poreikius ir parengti nuoseklų veiksmų planą nuo pradinio prototipo iki pilno masto įgyvendinimo. Workshop'o tikslas – suteikti komandų vadovams reikalingus įrankius ir strateginį supratimą, leidžiantį kryptingai ir tvariai diegti DI sprendimus, identifikuoti didelės vertės taikymo sritis bei spręsti organizacinius ir technologinius iššūkius, kylančius DI integracijos procese.
1.1. Meta reklama | 70% modulio
1.2. Google reklama | 30% modulio
Kampanijų stebėjimas ir analizė: Kokias metrikas svarbiausia stebėti ir kaip jas analizuoti siekiant pagerinti rezultatus.
Šiame kurse dalyviai supažindinami su „Google Analytics 4“ (GA4) pagrindais – nuo sąsajos naudojimo iki svarbiausių ataskaitų analizės. Aptariama, kaip GA4 padeda vertinti vartotojų elgseną, sekti konversijas ir priimti duomenimis grįstus sprendimus. Taip pat trumpai pristatomas „Google Tag Manager“ (GTM), jo sąsaja su GA4 bei praktinis pritaikymas skaitmeninės rinkodaros kampanijose.
1. Kas yra AR / XR / VR
2. Kaip veikia AR?
3. Populiariausi AR tipai:
4. Praktiniai AR pavyzdžiai:
5. Globalūs AR faktai
6. Technologijų tendencijos:
7. AR panaudojimas versle (Lietuvos rinka):
8. AR projektų kūrimo eiga:
9. Įrankiai, kuriuos galima išbandyti:
10. Praktinė dalis:
Skaitmeninės transformacijos mini-MBA programa suburia skirtingų sektorių vadovus, kurie dalijasi, kaip įgytos žinios padėjo geriau suprasti technologijų vertę ir paversti jas realia verslo nauda.
Šiuo metu Užimtumo tarnybos finansavimas šiems kursams yra nesuteikiamas. Visgi tikėtina, kad finansavimo galimybė ateityje vėl atsiras, tačiau šiuo metu neturime aiškios informacijos, kada tai galėtų įvykti.
Taip, registruojantis į kursus prašome atlikti trumpą testą – jis padeda mums įsitikinti, ar turi bazines kompiuterines žinias, anglų kalbos supratimą ir loginį mąstymą. Tokiu būdu galime suformuoti grupes iš studentų, turinčių reikalingą pradinių žinių pagrindą, kad mokymasis vyktų sklandžiai ir efektyviai.
Taip, turime „Digital Marketing mini-MBA“ ir „Skaitmeninės transformacijos mini-MBA“ programas, skirtas vadovams. Jos apima strateginių įgūdžių ugdymą, verslo transformaciją, dirbtinio intelekto taikymą, skaitmeninę rinkodarą ir panašias temas.
Galite užsiregistruoti karjeros konsultacijai, kurios metu padėsime įsivertinti turimus įgūdžius, karjeros tikslus ir pasiūlysime labiausiai jums tinkamą mokymų programą. Taip pat atsakysime į visus rūpimus klausimus apie mokymų eigą, apmokėjimo galimybes ir darbo perspektyvas po kursų.