Partnerysčių rinkodara: Lietuvoje jau veikianti, bet vis dar besimokanti iš klaidų

Partnerysčių rinkodara padeda įdarbinti investicijas efektyviai ir pripažįstama vienu lengviausių būdų įvesti produktą į naujas rinkas.

Partnerysčių rinkodara: Lietuvoje jau veikianti, bet vis dar besimokanti iš klaidų

What makes a good brand book?

Sed viverra ipsum nunc aliquet bibendum enim facilisis gravida. Diam phasellus vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris. Nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo. Semper risus in hendrerit gravida rutrum quisque non. At urna condimentum mattis pellentesque id nibh tortor. A erat nam at lectus urna duis convallis convallis tellus. Sit amet mauris commodo quis imperdiet massa. Vitae congue eu consequat ac felis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur hendrerit gravida rutrum.
  • A erat nam at lectus urna duis convallis convallis tellus.
  • Arcu cursus vitae congue mauris mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo.
  • Magna sit amet purus gravida quis blandit cursus congue mauris mattis enim.

How to create a good brand book?

Vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris. Nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo. Semper risus in hendrerit gravida rutrum quisque non.

Bibendum est ultricies integer quis. Semper eget duis at tellus.

Important elements of a good design brand book

Eget aliquet nibh praesent tristique magna sit amet purus. Consequat id porta nibh venenatis cras sed felis. Nisl rhoncus mattis rhoncus urna neque viverra justo nec. Habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac. Et tortor consequat id porta nibh venenatis cras sed felis. Fringilla est ullamcorper eget nulla facilisi. Mi sit amet mauris commodo quis. Eget arcu dictum varius duis at consectetur lorem.Venenatis cras sed felis eget velit

  1. Magna eget est lorem ipsum dolor.
  2. Enim lobortis scelerisque fermentum dui. Fringilla ut morbi tincidunt augue.
  3. Nascetur ridiculus mus mauris vitae.
  4. Egestas sed tempus urna et pharetra pharetra massa massa ultricies.
What brand book references can I use?

Mattis molestie a iaculis at. Volutpat est velit egestas dui id. Suspendisse potenti nullam ac tortor vitae purus faucibus. Aliquet nibh praesent tristique magna sit amet purus gravida. Volutpat blandit aliquam etiam erat velit scelerisque in dictum. Potenti nullam ac tortor vitae purus faucibus ornare suspendisse sed. Aliquet bibendum enim facilisis gravida neque convallis. Malesuada nunc vel risus commodo viverra maecenas. Varius sit amet mattis vulputate enim nulla aliquet.

“Sed viverra ipsum nunc aliquet bibendum enim facilisis gravida. Diam phasellus vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris.“
A brand book can always keep evolving

Tortor dignissim convallis aenean et tortor at risus. Condimentum vitae sapien pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus. Dui nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et. Quis imperdiet massa tincidunt nunc pulvinar sapien et.

Konkurencingoje aplinkoje pasiekti savo tikslines auditorijas prekių ženklams yra nemenkas iššūkis. Atlydėti savo prekę ar paslaugą iki suinteresuoto vartotojo ypač sunku mažoms ir naujoms įmonėms, kurias neretai nustelbia didesnius rinkodaros biudžetus turintys konkurentai. Noras užsitikrinti ilgalaikę grąžą be milžiniškų investicijų skatina verslus atsigręžti į partnerysčių rinkodarą (ang. affiliate marketing) – pasaulyje plačiai taikomą sritį, kurios specialistų Lietuvoje vis dar stipriai trūksta, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Partnerysčių rinkodara yra pats save „apmokantis“ būdas pardavimams didinti: prekę ar paslaugą tiksliniam vartotojui norinti pristatyti įmonė kreipiasi į partnerį, kuriam sumokama tik tuomet, kai jo dėka ateina naujas klientas. Pasak įmonės „CapitalBox“ rinkodaros vadovės Viktorijos Ratomskės, kartu su partneriais „edON“ rengiančios pirmuosius šalyje partnerysčių rinkodaros kursus, tikslui pasiekti pasitelkiami nuomonių formuotojai, didelius skaitytojų srautus generuojantys partnerių tinklalapiai, naujienlaiškiai bei kitos priemonės, padedantys tam tikrą produktą pamatyti būtent tam žmogui, kuriam jo reikia.

Niša perspektyvi, bet profesionalų trūksta

Partnerysčių rinkodara padeda įdarbinti investicijas efektyviai ir pripažįstama vienu lengviausių būdų įvesti produktą į naujas rinkas. „Partnerysčių rinkodara labiausiai išvystyta JAV, taip pat populiari daugelyje didžiųjų Europos šalių, Centrinėje Amerikoje bei Azijoje, – sako V. Ratomskė. – Nors Lietuvos verslai šią sritį aktyviau vysto apie 15 metų, iš pažįstamų, kolegų ir klientų vis dar nuolat girdžiu apie partnerysčių rinkodaros specialistų trūkumą. Šių specialistų įmonės ieško dažniau nei bet kurios kitos rinkodaros šakos profesionalų, o rinkoje jaučiama talentų bei edukacijos stoka.“

Partnerysčių rinkodaros specialistams reikalingi specifiniai įgūdžiai – stiprūs derybiniai gebėjimai tariantis dėl racionaliausių komisinių mokesčių ir kitų sąlygų, mokėjimas analizuoti potencialius partnerius bei kampanijų rezultatus, taip pat – gebėjimas atpažinti sukčius.

„Tenka susidurti ir su blogosiomis įmonių patirtimis. Pavyzdžiui, neturėdamos žinių, įmonės sumoka fiksuotas sumas prieš rezultatus – nusiperka tik reklamos paspaudimus be partnerio įsipareigojimo atvesti klientus. Tai – viena skaudžiausių klaidų, todėl partnerysčių rinkodaros specialistui svarbu mokėti atskirti kokybiškus partnerius nuo įtartinų, pastebėti įtartinus veiksmus ir užkirsti jiems kelią“, – sako V. Ratomskė.

Intensyviuose kursuose – svarbiausių įgūdžių stiprinimas

Partnerysčių rinkodaros specialistų įgūdžiams stiprinti technologijų ir skaitmeninių įgūdžių akademija „edON“ sukūrė pirmuosius Lietuvoje intensyvius partnerysčių rinkodaros kursus. Programa, kurią sudarė V. Ratomskė, apjungia skaitmeninės rinkodaros, duomenų analizės, pardavimų ir kitus įgūdžius, ja siekiama patenkinti itin didelę šių specialistų paklausą.

„Mūsų akademijos kursai skirti tiek norintiems keisti kvalifikaciją, tiek rinkodaros srityje jau dirbantiems specialistams, siekiantiems įgyti naujų įgūdžių. Programą sudaro tokie moduliai kaip partnerysčių rinkodaros valdymas, programos kūrimas, santykių, rizikų valdymas, optimizavimas, strategijos ir planavimas, SEO bei duomenų analitika“, – sako Viktorija Radžienė, „edON edukacijos vadovė.

Kartu su V. Ratomske kursus ir praktinius užsiėmimus ves duomenų analitikos, SEO, strategijos, optimizavimo ir kitų sričių specialistai iš tokių kompanijų kaip „Evolvery“, „SME Finance“, „XRPL Commons“, „Techmar“.“

Pirmieji partnerysčių rinkodaros kursai Vilniuje ir Kaune prasidės balandžio 16 d. Programa truks 6 mėnesius ir vyks vakarais bei šeštadieniais. Partnerysčių rinkodaros kursai gali būti finansuojami pagal Užimtumo tarnybos ir ES priemones dirbantiems asmenims.

„edON“ akademiją įkūrė patyrę švietimo ir technologijų sričių atstovai. Akademija Vilniuje ir Kaune vykdo programinės įrangos projektų valdymo, testavimo, skaitmeninės rinkodaros, no-code sprendimų kūrimo, verslo procesų analitikos bei automatizavimo, dirbtinio intelekto įrankių ir kitus kursus, kurių dėstytojų komandą sudaro praktikai iš „Devbridge“, „Satalia“, „Hostinger“, „Centric“, „Evolvery“, „Teltonika“ ir kitų kompanijų. „edON“ rinkoje siekia išsiskirti dėmesiu studentų jau turimų įgūdžių panaudojimui, giliu darbdavių poreikių supratimu ir kuriamais dirbtinio intelekto įrankiais, padėsiančiais pasirinkti tinkamiausią specialybę ar planuoti karjerą.

Šaltinis: Delfi