Veiklą pradeda edON skaitmeninių įgūdžių akademija

Naująją akademiją įkūrė patyrę švietimo ir technologijų sričių atstovai.

Veiklą pradeda edON skaitmeninių įgūdžių akademija

What makes a good brand book?

Sed viverra ipsum nunc aliquet bibendum enim facilisis gravida. Diam phasellus vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris. Nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo. Semper risus in hendrerit gravida rutrum quisque non. At urna condimentum mattis pellentesque id nibh tortor. A erat nam at lectus urna duis convallis convallis tellus. Sit amet mauris commodo quis imperdiet massa. Vitae congue eu consequat ac felis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur hendrerit gravida rutrum.
  • A erat nam at lectus urna duis convallis convallis tellus.
  • Arcu cursus vitae congue mauris mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo.
  • Magna sit amet purus gravida quis blandit cursus congue mauris mattis enim.

How to create a good brand book?

Vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris. Nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo. Semper risus in hendrerit gravida rutrum quisque non.

Bibendum est ultricies integer quis. Semper eget duis at tellus.

Important elements of a good design brand book

Eget aliquet nibh praesent tristique magna sit amet purus. Consequat id porta nibh venenatis cras sed felis. Nisl rhoncus mattis rhoncus urna neque viverra justo nec. Habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac. Et tortor consequat id porta nibh venenatis cras sed felis. Fringilla est ullamcorper eget nulla facilisi. Mi sit amet mauris commodo quis. Eget arcu dictum varius duis at consectetur lorem.Venenatis cras sed felis eget velit

  1. Magna eget est lorem ipsum dolor.
  2. Enim lobortis scelerisque fermentum dui. Fringilla ut morbi tincidunt augue.
  3. Nascetur ridiculus mus mauris vitae.
  4. Egestas sed tempus urna et pharetra pharetra massa massa ultricies.
What brand book references can I use?

Mattis molestie a iaculis at. Volutpat est velit egestas dui id. Suspendisse potenti nullam ac tortor vitae purus faucibus. Aliquet nibh praesent tristique magna sit amet purus gravida. Volutpat blandit aliquam etiam erat velit scelerisque in dictum. Potenti nullam ac tortor vitae purus faucibus ornare suspendisse sed. Aliquet bibendum enim facilisis gravida neque convallis. Malesuada nunc vel risus commodo viverra maecenas. Varius sit amet mattis vulputate enim nulla aliquet.

“Sed viverra ipsum nunc aliquet bibendum enim facilisis gravida. Diam phasellus vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris.“
A brand book can always keep evolving

Tortor dignissim convallis aenean et tortor at risus. Condimentum vitae sapien pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus. Dui nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et. Quis imperdiet massa tincidunt nunc pulvinar sapien et.

Kaune startavo nauja technologijų ir skaitmeninių įgūdžių akademija „edON“, siūlanti intensyvius programavimo be kodo („no-code“), skaitmeninės rinkodaros, dirbtinio intelekto įrankių valdymo, programinės įrangos ir mobiliųjų programėlių testavimo, bei kitų darbo rinkoje paklausių specialybių kursus. Akademija rinkoje išsiskirs dėmesiu studentų jau turimų įgūdžių panaudojimui, giliu darbdavių poreikių supratimu ir kuriamais dirbtinio intelekto įrankiais, padėsiančiais pasirinkti tinkamiausią specialybę ar planuoti karjerą.

„edON“ ketina pasiūlyti 12 skirtingų kursų programinių sprendimų kūrimo, projektų valdymo, dirbtinio intelekto naudojimo, skaitmeninės rinkodaros ir kūrybos kryptyse. Programų apimtis sieks nuo 160 iki 900 valandų – intensyvumą studentai galės rinktis pagal savo turimą patirtį dominančioje srityje. „edON“ jau turi Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos licenciją mokymui vykdyti, tačiau didesnę dalį akademijos veiklos sudarys neformalūs, kartu su verslu sudaryti ar konkrečiai įmonei pritaikyti kursai. 

Naująją akademiją įkūrė patyrę švietimo ir technologijų sričių atstovai: buvęs ilgametis dirbtinio intelekto sprendimų bendrovių „Data Dog“ ir „Satalia“ vadovas Domas Janickas, buvusi universiteto rektorė ir verslininkė dr. Austė Kiškienė, bei investuotojas Darius Verbyla.

Pasak vieno iš „edON“ įkūrėjų Domo Janicko, didelį technologinių įgūdžių ar persikvalifikavimo poreikį jau gerą dešimtmetį iliustruoja atitinkama mokymo paslaugų teikėjų gausa, tačiau verslas ir toliau turi sunkumų randant dirbti ir kurti vertę pasirengusių darbuotojų, o akademijų studentai ne visada gauna darbus. Todėl siekdama tapti verslo geriausiai vertinama perkvalifikavimo akademija, „edON“ pasirinko kitokį kelią ir orientuojasi ne į karjeros revoliuciją, o studento jau turimos patirties praturtinimą skaitmeniniais įgūdžiais.

„Pernelyg daug IT nedirbančių, bet apie šią sritį svajojančių žmonių, mato vienintelį programuotojo kelią, nors jis daugumai nėra tinkamiausias. Manome, kad tobulėti norinčiam žmogui būtų efektyviau savo jau sukauptą industrijos patirtį pildyti technologijų įgūdžiais – IT sprendimų kūrimo, veiklos organizavimo, skaitmeninės rinkodaros ir kūrybos ar dirbtinio intelekto įrankių valdymo. Šitaip specialistai gali tapti aukštos pridėtinės vertės skaitmeninių sprendimų kūrėjais sau gerai pažįstamoje industrijoje ir žengti daug tvirtesnį žingsnį į IT pasaulį. Dirbsime ir su norinčiais visiškai naujos karjeros, tačiau su jais pradėsime nuo išsamių testų ir pokalbių, padėsiančių pasirinkti tinkamiausią kelią“, – sako D. Janickas.

Akademija taip pat išsiskirs pilnu karjeros ugdymo paketu: dar prieš studijas pasirinkti tinkamiausią specialybę padedančiais profesiniais testais, asmeniniais karjeros mentoriais ir konsultantais, simuliaciniais darbo pokalbiais ir kita pagalba mokslų metu, juos baigus ir startavus naujoje darbovietėje. Šią sritį „edON“ kuruos buvusi KTU Karjeros ir paslaugų centro vadovė Viktorija Radžienė.

„edON“ veiklą pradeda bendradarbiaudama su technologijų kompanijomis, pagal kurių realius poreikius sukurtos akademijos kursų programos. Įmonės taip pat aktyviai dalyvaus dėstant, praktikuojantis, plėtojant studentų karjeras ir samdant. „edON“ ateityje pasiūlys ir konkrečiai įmonei – būsimiems ar net jau esamiems darbuotojams – pritaikytų kursų, karjeros planavimo strategijų ar konkrečių specialistų ruošimo paslaugų.

„Mūsų orientacija į esamą studentų patirtį ir realius kompanijų poreikius atsispindės ir programų turinyje. Kursuose dėmesį skirsime ne tik technologijoms ar įrankiams, bet ir verslo procesų, konkurencinės aplinkos, galutinio produkto ar paslaugos naudotojo supratimui, platesnio vaizdo matymui“, – sako D. Janickas.

Akademija startuoja su programinės įrangos testavimo, programavimo be kodo („no-code“), skaitmeninės rinkodaros, dirbtinio intelekto įrankių valdymo, mobiliųjų programėlių testavimo kursais, o netrukus pasiūlys ir kibernetinio saugumo, verslo procesų modelio kūrimo, duomenų analizės, IT projektų valdymo ir grafinio dizaino programas. Vieną „edON“ modulį dėstys bent keletas praktikuojančių lektorių, šitaip užtikrinant jų galimybę toliau efektyviai darbuotis pagrindiniame darbe, jausti verslo aktualijų pulsą ir kursuose naudoti naujausius praktinius pavyzdžius bei istorijas.

„edON“ siūlys platų atsiskaitymo galimybių spektrą – nuo asmeninių lėšų iki įmonių ar valstybės stipendijų, sėkmės mokesčių, dalies pajamų įsidarbinus ir kt.

Akademija veiklą pradeda moderniose verslo centro „BLC2“ patalpose Kauno centre. „edON“  patalpos sukurtos siekiant atkartoti šiuolaikiniame biure įprastą darbo aplinką ir jau kursų metu suteikti studentams vieną papildomą žingsnį adaptuojantis naujoje karjeroje. Akademija dar šiemet numato plėtrą Vilniuje, nagrinėjamos galimybės ir kituose miestuose.