B2B Sales Automation: no-code sprendimai pardavimams
Šis kursas – tai intensyvi praktinė programa, skirta pažangioms B2B pardavimų automatizavimo strategijoms, taikant Per 24 akademines valandas (8 online paskaitos po 2 ak. val. + 8 ak. val. workshop'as gyvai) išmoksi, kaip dirbti su skaitmeniniais pardavimų agentais, užtikrinti veiksmingą cold outreach, sukurti email infrastruktūrą bei integruoti skirtingus sprendimus į vieningą automatizuotą sistemą. įrankius. Nuo potencialių klientų paieškos iki susitikimų rezervavimo – išmoksi kurti veikiančias sistemas, kurios automatizuos iki 70 % viso B2B pardavimų ciklo.
Kodėl verta mokytis šio kurso?
Esi mažos ar vidutinės įmonės įkūrėjas, savininkas ar vadovas (founder / co-founder / CEO) ir ieškai būdų, kaip automatizuoti B2B pardavimų procesus ir greičiau generuoti susitikimus su potencialiais klientais.
Esi didesnės (200+ darbuotojų) įmonės pardavimų vadovas (Head of Sales), atsakingas už augimą ir sprendimų diegimą. Nori aiškiai suprasti, kaip automatizuoti pardavimų procesus ir taikyti no-code sprendimus savo komandoje.
Esi patyręs B2B pardavimų specialistas, siekiantis efektyviau valdyti klientų pritraukimo procesą – šis kursas padės tau įvaldyti no-code įrankius, kurie leis automatizuoti pasikartojančias užduotis ir sutelkti dėmesį į aukštesnės vertės veiklas.
Copywriting (value proposition, offer, lead magnet)
Sužinosi, kaip veikia visas B2B pardavimų ciklas ir kurios jo dalys gali būti automatizuotos. Išmoksi kurti workflow’us, kurie automatiškai suranda potencialius klientus ir rezervuoja susitikimus.
Dirbsi su aktualiausiais automatizavimo įrankiais – nuo el. pašto infrastruktūros paruošimo iki personalizuotos komunikacijos mastu. Mokysiesi jungti skirtingas sistemas be programavimo žinių.
Viso kurso metu dirbsi su realiais įrankiais ir kursi automatizuotus pardavimų workflow’us pagal savo ar pasirinkto verslo poreikius. Kiekvienas žingsnis – nuo el. laiškų siuntimo iki kontaktų paieškos – bus išbandomas praktiškai, kuriant veikiantį sprendimą realioje aplinkoje.
Nuo pirmųjų užsiėmimų kursi savo automatizuotą sistemą ir testuosi ją realioje aplinkoje. Kursą baigus turėsi veikiantį sprendimą, kurį galėsi iš karto naudoti savo darbe ar versle.
Gebėsi strategiškai įvertinti B2B pardavimų ciklo automatizavimo galimybes.
Mokėsi kurti automatizuotus pardavimų workflow’us naudojant no-code įrankius – nuo lead’ų generavimo iki susitikimų rezervavimo.
Gebėsi parengti el. pašto infrastruktūrą ir užtikrinti, kad automatizuotos žinutės sėkmingai pasiektų adresatus.
Įvaldysi kontaktų surinkimo ir masto personalizacijos metodus, pritaikytus skirtingoms rinkoms ar segmentams.
Sujungsi atskirus sprendimus į vientisą sistemą, stebėsi rezultatus ir optimizuos procesus remdamasis duomenų analize.
Turėsi aiškų gidą, kaip inicijuoti ar tobulinti DI/no-code sprendimų diegimą savo komandoje ar organizacijoje.