B2B Sales Automation: no-code sprendimai pardavimams

B2B Sales Automation: no-code sprendimai pardavimams

edON programas studentai vertina
4.8
iš 5
linkedin icon
(500+ studentų)

Šis kursas – tai intensyvi praktinė programa, skirta pažangioms B2B pardavimų automatizavimo strategijoms, taikant Per 24 akademines valandas (8 online paskaitos po 2 ak. val. + 8 ak. val. workshop'as gyvai) išmoksi, kaip dirbti su skaitmeniniais pardavimų agentais, užtikrinti veiksmingą cold outreach, sukurti email infrastruktūrą bei integruoti skirtingus sprendimus į vieningą automatizuotą sistemą. įrankius. Nuo potencialių klientų paieškos iki susitikimų rezervavimo – išmoksi kurti veikiančias sistemas, kurios automatizuos iki 70 % viso B2B pardavimų ciklo.

Trumpasis kursas

Kodėl verta mokytis šio kurso?

  • Strateginis požiūris į B2B pardavimus
    Šis kursas padės iš esmės suprasti B2B pardavimų ciklą ir pamatyti, kurios jo dalys gali būti automatizuotos. Sužinosi, kaip iki 70 % rankinio darbo – nuo kontaktų paieškos iki susitikimų rezervavimo – gali perimti skaitmeniniai agentai ir automatizuotos sistemos, leidžiant komandai susitelkti į tai, kas kuria didžiausią vertę.
  • Mokymasis per praktiką
    Nuo pirmos dienos kursi savo automatizuotą pardavimų sistemą ir dirbsi su realiais įrankiais. Kursą sudaro 16 ak. val. online mokymų ir 8 ak. val. praktinis seminaras gyvai. Per kursą išmoksi identifikuoti idealius klientus, sukurti personalizuotas žinutes, paruošti el. pašto infrastruktūrą, automatizuotai rinkti kontaktus ir sujungti viską į vieningą veikiančią pardavimų sistemą.

  • Apčiuopiami rezultatai iškart po kurso
    Po kurso turėsi veikiančią automatizuotą sistemą, kuri savarankiškai vykdys pardavimų veiksmus – nuo kontaktų paieškos iki susitikimų rezervavimo. Tai padės taupyti laiką ir greičiau pasiekti rezultatus.
1200
/mėn
/mėn
Finansuojama Užimtumo tarnybos dirbantiems ir nedirbantiems asmenims
Finansuojama Užimtumo tarnybos dirbantiems asmenims
-10% mokant visą sumą iš karto
-10% mokant visą sumą iš karto
RegistruotisRegistracija baigta
Skirta: 
pažengusiems specialistams B2B pardavimų srityje
Kita grupė: 
Kaune:
teirautis
Vilniuje:
teirautis
Klaipėdoje:
teirautis
Online:
paskaitos, 2 val. / 8k. / po darbo val.
Gyvai:
workshop, 8 val. / 1k. / šeštadieniais
Online/gyvai:
Trukmė: 
24 ak. val.
 / 
4 sav.
Paskaitų įrašai:
taip
1:1 mentorystė
Skirta: 
pažengusiems specialistams B2B pardavimų srityje
Kita grupė: 
Kaune:
teirautis
Vilniuje:
teirautis
Klaipėdoje:
teirautis
Online:
paskaitos, 2 val. / 8k. / po darbo val.
Gyvai:
workshop, 8 val. / 1k. / šeštadieniais
Online/gyvai:
Trukmė: 
24 ak. val.
 / 
4 sav.
Paskaitų įrašai:
Taip
1:1 mentorystė
Skirta: 
pažengusiems specialistams B2B pardavimų srityje
Kita grupė: 
Kaune:
teirautis
Vilniuje:
teirautis
Klaipėdoje:
teirautis
Online:
paskaitos, 2 val. / 8k. / po darbo val.
Gyvai:
workshop, 8 val. / 1k. / šeštadieniais
Trukmė: 
 / 
Paskaitų įrašai:
Taip
1:1 mentorystė
Programos dėstytojai:
KURSAS SKIRTAS
MOTYVACIJA

Kursas skirtas tau, jeigu tu:

Esi mažos ar vidutinės įmonės įkūrėjas, savininkas ar vadovas (founder / co-founder / CEO) ir ieškai būdų, kaip automatizuoti B2B pardavimų procesus ir greičiau generuoti susitikimus su potencialiais klientais.

Esi didesnės (200+ darbuotojų) įmonės pardavimų vadovas (Head of Sales), atsakingas už augimą ir sprendimų diegimą. Nori aiškiai suprasti, kaip automatizuoti pardavimų procesus ir taikyti no-code sprendimus savo komandoje.

Esi patyręs B2B pardavimų specialistas, siekiantis efektyviau valdyti klientų pritraukimo procesą – šis kursas padės tau įvaldyti no-code įrankius, kurie leis automatizuoti pasikartojančias užduotis ir sutelkti dėmesį į aukštesnės vertės veiklas.

Užpildyk registracijos formą ir užsitikrink savo vietą kursuose.
Registruotis

Tavęs laukia

No items found.
No items found.
Registruotis
MODULIAI

Kurso metu išmoksi

Programos sudėtis:

Sales cycle

Sales cycle

(
2
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Susipažinsi su B2B pardavimų ciklu ir pagrindinėmis rolėmis (LRS, SDR/BDR, AE) skirtinguose jo etapuose. Sužinosi, kaip šiuos etapus galima automatizuoti pasitelkiant DI agentus ir no-code sprendimus.

Modulio dėstytojai:

Sales agent concept/examples

Sales agent concept/examples

(
3
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Sužinosi, kas yra DI agentai ir kokias funkcijas jie gali perimti pardavimų procese. Analizuosi praktinius taikymo pavyzdžius ir DI agentų įtaką rezultatams.

Modulio dėstytojai:

E-mail deliverability infrastructure

E-mail deliverability infrastructure

(
2
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Gilinsiesi į techninę el. pašto infrastruktūrą ir mokysiesi, kaip užtikrinti, kad tavo laiškai pasiektų gavėjų pašto dėžutes, o ne spam aplanką.

Modulio dėstytojai:

Copywriting (value proposition, offer, lead magnet)

Copywriting (value proposition, offer, lead magnet)

(
2
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Mokysiesi kurti įtaigius tekstus, aiškiai perteikiančius vertės pasiūlymą. Sužinosi, kaip kurti veiksmingus pasiūlymus ir „lead magnetus“ B2B komunikacijoje.

Modulio dėstytojai:

Spintax

Spintax

(
2
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Susipažinsi su „Spintax“ – personalizuotų laiškų formatavimo metodu. Analizuosi, kaip jis naudojamas laiškų automatizavimui.

Modulio dėstytojai:

Trigger-based outreach

Trigger-based outreach

(
3
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Sužinosi, kaip kurti automatizuotus workflow, kurie reaguoja į potencialių klientų veiksmus. Mokysiesi taikyti trigger-based scenarijus pardavimuose.

Modulio dėstytojai:

Inbox management

Inbox management

(
2
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Susipažinsi su įrankiais ir metodais, padedančiais efektyviai valdyti gaunamų žinučių srautą. Sužinosi, kaip automatizuoti atsakymų klasifikavimą ir tolesnius veiksmus su DI pagalba.

Modulio dėstytojai:

Reporting and data analytics

Reporting and data analytics

(
2
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Gilinsiesi į duomenų analizę ir mokysiesi sekti pagrindinius pardavimų rodiklius. Sužinosi, kaip identifikuoti kampanijų silpnąsias vietas ir priimti sprendimus remiantis duomenimis.

Modulio dėstytojai:

A/B testing

A/B testing

(
2
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Susipažinsi su A/B testavimo principais automatizuotose pardavimų kampanijose. Sužinosi, kaip testuoti žinučių versijas ir optimizuoti rezultatus remiantis realiais duomenimis.

Modulio dėstytojai:
PRIVALUMAI

Esminės technologijų žinios ir įgūdžiai

Žinios apie kibernetinio saugumo ir rizikų valdymą organizacijose

Praktinės technologijų žinios ir įgūdžiai

Praktinės technologijų žinios ir įgūdžiai

Registruotis

B2B pardavimų ciklo automatizavimas

Sužinosi, kaip veikia visas B2B pardavimų ciklas ir kurios jo dalys gali būti automatizuotos. Išmoksi kurti workflow’us, kurie automatiškai suranda potencialius klientus ir rezervuoja susitikimus.

No-code ir DI įrankių įvaldymas

Dirbsi su aktualiausiais automatizavimo įrankiais – nuo el. pašto infrastruktūros paruošimo iki personalizuotos komunikacijos mastu. Mokysiesi jungti skirtingas sistemas be programavimo žinių.

Mokymasis per praktiką

Viso kurso metu dirbsi su realiais įrankiais ir kursi automatizuotus pardavimų workflow’us pagal savo ar pasirinkto verslo poreikius. Kiekvienas žingsnis – nuo el. laiškų siuntimo iki kontaktų paieškos – bus išbandomas praktiškai, kuriant veikiantį sprendimą realioje aplinkoje.

Veikianti sistema jau po kurso

Nuo pirmųjų užsiėmimų kursi savo automatizuotą sistemą ir testuosi ją realioje aplinkoje. Kursą baigus turėsi veikiantį sprendimą, kurį galėsi iš karto naudoti savo darbe ar versle.

Registruotis
DĖSTYTOJAI

Mokykis iš tech sričių ekspertų, sėkmingų verslų kūrėjų

Mokykis iš kibernetinio saugumo ekspertų asociacijos lektorių

Mokykis iš skaitmeninės rinkodaros ekspertų

Turėsi galimybę įsidarbinti šiose ir daugelyje kitų žinomų įmonių:
Turėsi galimybę įsidarbinti šiose ir daugelyje kitų žinomų įmonių:

Po šių kursų

Gebėsi strategiškai įvertinti B2B pardavimų ciklo automatizavimo galimybes.

Gebėsi strategiškai įvertinti B2B pardavimų ciklo automatizavimo galimybes.

Mokėsi kurti automatizuotus pardavimų workflow’us naudojant no-code įrankius – nuo lead’ų generavimo iki susitikimų rezervavimo.

Mokėsi kurti automatizuotus pardavimų workflow’us naudojant no-code įrankius – nuo lead’ų generavimo iki susitikimų rezervavimo.

Gebėsi parengti el. pašto infrastruktūrą ir užtikrinti, kad automatizuotos žinutės sėkmingai pasiektų adresatus.

Gebėsi parengti el. pašto infrastruktūrą ir užtikrinti, kad automatizuotos žinutės sėkmingai pasiektų adresatus.

Įvaldysi kontaktų surinkimo ir masto personalizacijos metodus, pritaikytus skirtingoms rinkoms ar segmentams.

Įvaldysi kontaktų surinkimo ir masto personalizacijos metodus, pritaikytus skirtingoms rinkoms ar segmentams.

Sujungsi atskirus sprendimus į vientisą sistemą, stebėsi rezultatus ir optimizuos procesus remdamasis duomenų analize.

Sujungsi atskirus sprendimus į vientisą sistemą, stebėsi rezultatus ir optimizuos procesus remdamasis duomenų analize.

Turėsi aiškų gidą, kaip inicijuoti ar tobulinti DI/no-code sprendimų diegimą savo komandoje ar organizacijoje.

Turėsi aiškų gidą, kaip inicijuoti ar tobulinti DI/no-code sprendimų diegimą savo komandoje ar organizacijoje.

Registruokis šiandien ir ženk pirmąjį žingsnį, kad taptum elektroninės prekybos ekspertu.
Registruotis
ĮMONĖS

Kur dirbsiu?

Pabaigęs šias studijas turėsi galimybę įsidarbinti šiose ir daugelyje kitų žinomų įmonių:
No items found.

Registracija

Registracija baigėsi

privatumo politika.
Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Registracija

Registracija baigėsi

privatumo politika.
Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Registracija

Registracija baigėsi

privatumo politika.
Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
STRAIPSNIAI

Susijusios įžvalgos