Conversion First: socialinių tinklų valdymas

Conversion First: socialinių tinklų valdymas

edON programas studentai vertina
4.8
iš 5
linkedin icon
(500+ studentų)

Šis kursas – tai intensyvi praktinė programa apie šiuolaikinę socialinių tinklų rinkodarą: nuo turinio kūrimo ir komunikacijos strategijos iki reklamos planavimo, dirbtinio intelekto įrankių ir MarTech tendencijų.

Per 12 akademinių valandų (4 ak. val. paskaitų + 8 ak. val. workshop'ų gyvai) išmoksi kurti įtraukiančią ir į pardavimus orientuotą komunikaciją, planuoti veiksmingas reklamos kampanijas, naudoti dirbtinį intelektą darbo efektyvumui didinti bei praktiškai taikyti naujausias MarTech žinias realiuose projektuose.

Trumpasis kursas

Kodėl verta mokytis šio kurso?

  • Gilus ir strategiškas požiūris
    Šis kursas nėra paviršutiniškas apžvalginis seminaras – jis suteikia išsamias ir praktines žinias, padedančias suprasti visą socialinių tinklų ekosistemą. Tinka tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems specialistams, norintiems nuosekliai tobulėti.

  • Esminės žinios viename kurse
    Tai koncentruota praktinė programa, kurioje išmoksi kurti pardavimus generuojančią komunikaciją, planuoti reklamos kampanijas ir taikyti šiuolaikines technologijas efektyviam darbui.

  • Mokymasis per praktiką
    Programa orientuota į realius atvejus ir metodus. Nuo pirmos dienos dirbsi su įrankiais, strategijomis ir DI sprendimais savo projektuose. Kursą sudaro 8 ak. val. gyvo kontakto ir praktinio darbo ir 4 ak. val. sinchroninio mokymosi online.

  • Žvilgsnis į ateitį
    Kursas paruoš ne tik šiandienos iššūkiams, bet ir 2026 m. rinkos pokyčiams: nuo technologijų iki vartotojų elgsenos.
  • Augimo galimybės
    Kursas naudingas tiek asmeninio prekės ženklo kūrėjams, tiek organizacijų socialinių tinklų vadybininkams – visiems, siekiantiems augimo karjeroje ar versle.
525
/mėn
/mėn
Finansuojama Užimtumo tarnybos dirbantiems ir nedirbantiems asmenims
Finansuojama Užimtumo tarnybos dirbantiems asmenims
-10% mokant visą sumą iš karto
-10% mokant visą sumą iš karto
RegistruotisRegistracija baigta
Skirta: 
dirbantiems skaitmeninės rinkodaros srityje
Kita grupė: 
Kaune:
2025-08-05
teirautis
Vilniuje:
2025-08-05
teirautis
Klaipėdoje:
2025-08-05
teirautis
Online:
paskaitos, 2 ak. val. / 2k. / po darbo val.
Gyvai:
workshop, 8 ak. val. / 1k. / šeštadieniais
Online/gyvai:
Trukmė: 
12 ak. val.
 / 
1 sav.
Paskaitų įrašai:
taip
1:1 mentorystė
Skirta: 
dirbantiems skaitmeninės rinkodaros srityje
Kita grupė: 
Kaune:
teirautis
Vilniuje:
teirautis
Klaipėdoje:
teirautis
Online:
paskaitos, 2 ak. val. / 2k. / po darbo val.
Gyvai:
workshop, 8 ak. val. / 1k. / šeštadieniais
Online/gyvai:
Trukmė: 
12 ak. val.
 / 
1 sav.
Paskaitų įrašai:
Taip
1:1 mentorystė
Skirta: 
dirbantiems skaitmeninės rinkodaros srityje
Kita grupė: 
Kaune:
2025-08-05
teirautis
Vilniuje:
2025-08-05
teirautis
Klaipėdoje:
2025-08-05
teirautis
Online:
paskaitos, 2 ak. val. / 2k. / po darbo val.
Gyvai:
workshop, 8 ak. val. / 1k. / šeštadieniais
Trukmė: 
 / 
Paskaitų įrašai:
Taip
1:1 mentorystė
Programos dėstytojai:
KURSAS SKIRTAS
MOTYVACIJA

Kursas skirtas tau, jeigu tu:

Esi augantis specialistas dirbantis socialinių tinklų ar skaitmeninės rinkodaros srityje ir norintis ne tik vykdyti užduotis, bet ir suprasti strateginį kontekstą, išmokti planuoti, analizuoti rezultatus bei naudotis DI įrankiais kasdienybėje.

Esi vadovaujantis specialistas mažesnėje organizacijoje, kurio atsakomybė – tiek strategija, tiek įgyvendinimas. Šis kursas padės tau aiškiau susidėlioti procesus, pritaikyti pažangius DI sprendimus bei auginti komandos ir verslo rezultatus.

Esi freelanceris ar kuri savo prekės ženklą, ir nori išsiskirti konkurencingoje rinkoje – šis kursas padės sujungti kūrybiškumą su strateginiu mąstymu: kurti įtraukiantį turinį, stiprinti reputaciją ir taikyti naujausius MarTech bei DI sprendimus, kurie padeda auginti matomumą ir rezultatus.

Užpildyk registracijos formą ir užsitikrink savo vietą kursuose
Registruotis

Tavęs laukia

No items found.
No items found.
Registruotis
MODULIAI

Kurso metu išmoksi

Programos sudėtis:

MarTech ir socialiniai tinklai: 2026 tendencijos

MarTech ir socialiniai tinklai: 2026 tendencijos

(
 val.
 
30
min.
)
(
30
min.
)

Šiame modulyje susipažinsi su 2026 metų Martech (rinkodaros technologijų) tendencijomis ir kryptimis socialinių tinklų kontekste. Sužinosi, kaip keičiasi įrankiai, platformos bei vartotojų elgsena, ir kaip nepraleisti svarbiausių pokyčių. Išmoksi atpažinti galimybes bei taikyti naujoves savo kasdienėje veikloje.

Modulio dėstytojai:

Prekių ženklų iššūkiai ir galimybės: kaip būti matomiems ir kurti ryšiu grįstą komunikaciją

(
2
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Sužinosi, su kokiais iššūkiais šiandien susiduria prekių ženklai socialinių tinklų erdvėje ir kokias galimybes jie gali išnaudoti, norėdami būti matomi. Išmoksi kurti ryšiais grįstą komunikaciją, formuoti unikalų vertės pasiūlymą (USP) ir taikyti VibeMarketing principus, kad tavo prekinis ženklas būtų matomas.

Modulio dėstytojai:

Veikiančios socialinės komunikacijos taktikos: kas iš tikrųjų parduoda

(
1
 val.
 
30
min.
)
(
30
min.
)

Sužinosi, kurios socialinių tinklų taktikos iš tiesų veikia skirtinguose sektoriuose. Analizuosi pardavimus generuojančias strategijas ir išmoksi jas pritaikyti praktikoje – nuo turinio tipų iki veiksmų planų.

Modulio dėstytojai:

Partnerystės ir vartotojų kuriamas turinys (Influencer marketing, Affiliate marketing, UGC)

Partnerystės ir vartotojų kuriamas turinys (Influencer marketing, Affiliate marketing, UGC)

(
2
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Išmoksi planuoti ir įgyvendinti kampanijas, paremtas vartotojų kuriamu turiniu (UGC), influencerių ir affiliate marketingo sprendimais. Gausi aiškius žingsnius, kaip pasirinkti partnerius, įvertinti jų efektyvumą ir maksimaliai išnaudoti auditorijos pasitikėjimą.

Modulio dėstytojai:

Internetinė reputacija ir asmeninis prekės ženklas

(
3
 val.
 
min.
)
(
min.
)

Sužinosi, kaip kryptingai kurti ir prižiūrėti tiek savo, tiek organizacijos įvaizdį internete. Išmoksi naudoti komunikacijos įrankius bei strategijas, padedančias stiprinti pasitikėjimą ir ilgainiui auginti vertę.

Modulio dėstytojai:

Reklamos piltuvėlis socialiniuose tinkluose

(
1
 val.
 
30
min.
)
(
30
min.
)

Susipažinsi su reklamos piltuvėlio (funnel) struktūra ir jos veikimu socialinių tinklų kampanijose. Išnagrinėsi realius rinkos pavyzdžius ir išmoksi, kaip planuoti reklamos žingsnius nuo pirmo kontakto iki pardavimo.

Modulio dėstytojai:

DI įrankiai socialinei komunikacijai

(
 val.
 
30
min.
)
(
30
min.
)

Sužinosi, kaip naudoti dirbtinio intelekto įrankius turinio kūrimui, planavimui ir analizavimui. Susipažinsi su šiuolaikiniais sprendimais, kurie padeda siekti rezultatų efektyviau.

Modulio dėstytojai:
PRIVALUMAI

Esminės technologijų žinios ir įgūdžiai

Žinios apie kibernetinio saugumo ir rizikų valdymą organizacijose

Praktinės technologijų žinios ir įgūdžiai

Praktinės technologijų žinios ir įgūdžiai

Registruotis
Išmoksi kurti turinį ir strategijas, kurios padeda ne tik išsiskirti vizualiai, bet ir generuoti realius rezultatus.

Rezultatus generuojanti komunikacija

Išmoksi kurti turinį ir strategijas, kurios padeda ne tik išsiskirti vizualiai, bet ir generuoti realius rezultatus.
Dirbsi su šiuolaikiniais planavimo, reputacijos valdymo ir turinio kūrimo įrankiais, kuriuos galėsi iškart taikyti savo darbe.

DI ir MarTech įrankių įvaldymas

Dirbsi su šiuolaikiniais planavimo, reputacijos valdymo ir turinio kūrimo įrankiais, kuriuos galėsi iškart taikyti savo darbe.
Kursas padės pažvelgti plačiau – ne tik į turinį ar reklamą, bet į visą socialinių tinklų ekosistemą.

Strateginis požiūris į socialinius tinklus

Kursas padės pažvelgti plačiau – ne tik į turinį ar reklamą, bet į visą socialinių tinklų ekosistemą.
Įgysi įgūdžius, kurie atlieps šiuolaikines tendencijas ir paruoš 2026 m. pokyčiams – technologijose, platformose ir žmonių elgsenoje.

Ateities kompetencijos karjerai

Įgysi įgūdžius, kurie atlieps šiuolaikines tendencijas ir paruoš 2026 m. pokyčiams – technologijose, platformose ir žmonių elgsenoje.
Registruotis
DĖSTYTOJAI

Mokykis iš tech sričių ekspertų, sėkmingų verslų kūrėjų

Mokykis iš kibernetinio saugumo ekspertų asociacijos lektorių

Mokykis iš skaitmeninės rinkodaros ekspertų

Turėsi galimybę įsidarbinti šiose ir daugelyje kitų žinomų įmonių:
Turėsi galimybę įsidarbinti šiose ir daugelyje kitų žinomų įmonių:

Po šių kursų

Mokėsi kurti turinio ir reklamos strategijas, kurios generuoja pardavimus ir auditorijos įsitraukimą.
Suprasi, kaip išnaudoti UGC, influencerių ir partnerystės kampanijas rezultatams pasiekti.
Dirbsi su reklamos piltuvėlio (funnel) modeliais ir pritaikysi juos socialinių tinklų aplinkoje.
Susipažinsi su DI įrankiais, padedančiais kurti, planuoti ir analizuoti turinį ir reklamos kampanijas.
Įvaldysi pagrindinius asmeninio ir prekės ženklo reputacijos valdymo principus internete.
Išmoksi atpažinti galimybes bei taikyti naujoves socialinėje komunikacijoje.
Registruokis šiandien ir ženk pirmąjį žingsnį, kad taptum elektroninės prekybos ekspertu.
Registruotis
ĮMONĖS

Kur dirbsiu?

Pabaigęs šias studijas turėsi galimybę įsidarbinti šiose ir daugelyje kitų žinomų įmonių:
No items found.

Registracija

Registracija baigėsi

privatumo politika.
Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Registracija

Registracija baigėsi

privatumo politika.
Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Registracija

Registracija baigėsi

privatumo politika.
Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
STRAIPSNIAI

Susijusios įžvalgos