Ar tavo Affiliate programos rezultatai stagnuoja, nors įdedama daug pastangų? Gal procesai tampa per lėti, ROI neatitinka lūkesčių, o komanda neturi aiškių gairių, kaip dirbti efektyviau? O gal įmonėje tiesiog nėra vidinių resursų ir žinių, kad galėtum pakelti savo kompetencijas į aukštesnį lygį?
Affiliate Marketing Advanced – 8 savaičių praktinė programa, suteikianti pažangias strategijas, duomenimis grįstus metodus ir profesionalius įrankius, kurie leis auginti, optimizuoti ir valdyti partnerystės programas maksimaliai efektyviai.
Affiliate marketingo specialistas – nori gilinti žinias, įvaldyti pažangias strategijas ir tapti aukštesnio lygio ekspertu savo srityje.
Komandos ar marketingo vadovas – sieki efektyviai valdyti ir plėtoti affiliate programas, priimti tikslius, duomenimis pagrįstus sprendimus ir užtikrinti rezultatų augimą.
Įmonės vadovas – nori tiksliai įvertinti affiliate rinkodaros grąžą, matyti aiškius skaičius ir žinoti, kaip priimti investicinius sprendimus šioje srityje.
Šis modulis padės susipažinti su affiliate programos vaidmeniu verslo augime ir affiliate manager funkcijomis – nuo planavimo iki santykių palaikymo. Išmoksi optimizuoti programą pagal verslo poreikius, nustatyti bei analizuoti pagrindinius KPI.
Naudosiesi šiais įrankiais: Google Analytics 4, Looker Studio, Impact Radius / PartnerStack.
Šis modulis suteiks žinių apie efektyviausius įdarbinimo kanalus pažengusiems specialistams ir padės išmokti identifikuoti potencialius strateginius partnerius. Gilinsiesi į naujų rinkų bei nišų analizę, sub-affiliate programų ir pakopinių komisinių valdymą.
Naudosiesi šiais įrankiais: LinkedIn Sales Navigator, Hunter.io, Impact, Ahrefs ir Instantly.
Išmoksi efektyviai komunikuoti naudodami įvairius įrankius ir komunikacijos tipus, kurti ilgalaikius santykius ir ugdyti lojalumą. Sužinosi, kaip kurti individualizuotus pasiūlymus ir bonusų sistemas bei užsiimti konfliktų prevencija ir sprendimu.
Naudosiesi šiais įrankiais: HubSpot CRM, Slack, Asana.
Šis modulis supažindins su A/B testavimu partnerių kampanijose ir reklaminės medžiagos tobulinimu, remiantis duomenimis. Išmoksi lyginti ir klasifikuoti partnerių našumą.
Naudosiesi šiais įrankiais: Trackdesk, Eveflow, Hotjar.
Praktinių užsiėmimų metu susipažinsi su naujomis affiliate rinkodaros platformomis ir partnerių valdymo įrankiais. Gilinsiesi į automatizavimą, duomenų integraciją, prisitaikymą prie dirbtinio intelekto ir duomenų privatumo pokyčių bei išgirsi ateities prognozes partnerysčių rinkodaroje.
Naudosiesi šiais įrankiais: AI Copywriting Tools (Jasper, Copy.ai), n8n, Open Router ir AI Agents.
Gebėsi greitai išanalizuoti partnerių programų rezultatus, aiškiai pamatyti, kas veikia, o kas stabdo augimą, ir priimti sprendimus, kurie realiai kelia ROI.
Dirbsi su naujausiomis affiliate platformomis ir partnerių valdymo įrankiais. Žinosi, kaip strategiškai juos naudoti, kad kiekvienas kanalas generuotų maksimalią vertę.
Mokėsi lyginti skirtingų partnerių tipų įtaką konversijoms ir tiksliai nustatyti, kurie veiksmai generuoja didžiausią naudą skirtingose kampanijų stadijose.
Išmoksi struktūruoti, vizualizuoti ir įtikinamai pristatyti analitines išvadas taip, kad jos skatintų komandą ar klientą imtis pokyčių ir priimti geresnius strateginius sprendimus.
Suprasi, kaip skaityti ir analizuoti programų, kampanijų bei partnerių duomenis.
Įvaldysi pagrindinius affiliate analizės ir valdymo įrankius.
Vertinsi partnerių efektyvumą, identifikuosi augimo galimybes.
Nustatysi KPI, taikysi SMART tikslus ir vertinsi rezultatus.
Vizualizuosi ir įtikinamai pristatysi analitines įžvalgas.
Optimizuosi programas maksimaliam efektyvumui.