Atrask e. prekybos platformų galimybes.
Išsamus kursas, siekiantiems valdyti Shopify ar WooCommerce platformas, atvesti klientų srautą ir padidinti pardavimus.
Dirbi nedidelėje įmonėje, vadovauji komandai ar sieki įkurti savo internetinę parduotuvę? Elektroninės prekybos apimtys sparčiai auga, todėl vis daugiau įmonių renkasi internetinę prekybą, kaip pagrindinį pardavimo kanalą.
E. komercijos platformų valdymo, optimizavimo ir AI įrankių kursas suteikia galimybę įgyti reikiamų žinių ir praktinių įgūdžių, kad galėtum efektyviai valdyti e. prekybą sparčiai augančioje ir konkurencingoje rinkoje.
Kursas apima dvi svarbiausias e. prekybos platformas: Shopify ir WooCommerce bei papildančius įrankius, patogiam internetinių parduotuvių vystymui.
Baigęs šį kursą, įgysi ne tik praktinių įgūdžių, bet ir suprasi strateginius e. prekybos procesus, kurie skatina augimą, didina klientų lojalumą ir gerina konversijas. Kurso pabaigoje būsi visiškai pasirengęs (-usi) pritaikyti tai, ką išmokai, sprendžiant realius uždavinius, nesvarbu, ar dirbi įmonėje, ar kuri savo internetinį verslą.
Pasaulinė el. prekybos rinka kasmet auga ir 2025 metais turėtų siekti 4,8 trilijono dolerių. Prognozuojama, kad iki 2027 metų apie 23% visų mažmeninės prekybos pardavimų vyks internetu.
El. prekyba leidžia pasiekti klientus visame pasaulyje, siūlydama patogumą apsipirkti bet kuriuo metu ir iš bet kur. Ji mažina veiklos išlaidas, suteikia galimybę analizuoti vartotojų elgseną, personalizuoti pasiūlymus ir greitai prisitaikyti prie rinkos pokyčių. Auganti rinka ir didelis pajamų potencialas daro el. prekybą būtina šiuolaikiniam verslui, kuris siekia sėkmingai augti ir prisitaikyti prie naujų vartotojų poreikių
Šio kurso įvade sužinosite:
Paskaitos metu aptarsime Jūsų verslo idėjas ir kokie žingsniai reikalingi jas įgyvendinti.
Waterfall ir Agile palyginimas: susipažinsi su pagrindiniais šių metodologijų skirtumais bei Agile metodologijos istorija, manifestu ir principais.
Scrum ir Kanban: sužinosi apie šių metodų taikymą praktikoje, jų skirtumus ir tinkamiausias naudojimo situacijas.
Praktinė užduotis: išmoksi rašyti story, valdyti backlog’ą ir pritaikyti pagrindinius Agile darbo principus.
1.1. Meta reklama | 70% modulio
1.2. Google reklama | 30% modulio
Kampanijų stebėjimas ir analizė: išmoksi atskirti kokias metrikas svarbiausia stebėti ir kaip jas analizuoti, siekiant pagerinti rezultatus.
Nes mūsų požiūris yra paruošti startui, o ne prikepti! Darydami studentų atranką, užtikriname, kad Tavo kolegų grupė bus motyvuota ir iš tikrųjų norinti pakeisti savo karjerą ar stipriai patobulėti esamoje pozicijoje. Su tokia grupe, tikime, kad kartu pasinaudosite visomis edON teikiamomis papildomomis tobulėjimo galimybėmis, kurios yra sukurtos Tavo visapusiškam naujos skaitmeninės karjeros startui.
Žinios iš IT srities nepakenks, bet jeigu aktyviai dalyvausi akademijos paskaitose, atliksi visas užduotis ir papildomai domėsiesi pasirinktų kursų sritimi, sėkmingai akademiją baigsi ir be papildomų išankstinių IT srities žinių.