Skaitmeninis marketingas ir AI įrankiai

edON programas studentai vertinta
4.8
iš 5
linkedin icon
(170+ studentų)

Supraskite skaitmeninės rinkodaros technologijų ekosistemos subtilybes, terminus ir išmokite efektyviai taikyti naujausias rinkodaros strategijas su šiuolaikiniais įrankiais ir programomis.

Šis kursas Tau padės valdyti skaitmeninio prekės ženklo kūrimą ir valdymą, atskleis kaip išsiaiškinti vartotojų elgseną ir poreikius internete bei parodys, kaip užtikrinti geriausią vartotojo patirtį. Mūsų dėmesys bus sutelktas į įvairius skaitmeninės rinkodaros kanalus: nuo SEO ir PPC iki socialinių medijų, elektroninių laiškų ir mobiliojo marketingo. Generative AI įrankių ChatGPT, Midjourney įveiklinimas pasitelkiant juos verslo procesų automatizavime.

Svarbi kurso dalis - duomenų analitika. Mokant naudotis Google Analytics 4, Google Search Ads ir kitais įrankiais, įvaldysi socialinių medijų, reklaminių skelbimų ir kitų duomenų analizę, taip pat susipažinsi su rinkodaros kampanijų rūšimis ir kanalais.

Nesvarbu ar sieki dirbti reklamos agentūroje, ar išmokti reklamuoti savo teikiamas prekes ar paslaugas, šis kursas suteiks ne tik teorinių žinių, bet ir praktinių įgūdžių, kuriuos mokėsi iškart taikyti savarankiškai.

Skaitmeninis marketingas ir AI įrankiai
0
2560
Finansuojama UŽT
Finansuojama Kilo Health
Registracija iki rugpjūčio 12 d.
Registruotis
Finansuoja UŽT. Kaip gauti?
Skirta: 
Pradedantiesiems
Trukmė: 
240 val.
 / 
5 mėn.
 / 
Intensyvumas:  
Offline: 
Paskaitų įrašai: 
Taip
1:1 mentorystė
Kita grupė: 
nuo 
2024-09-12
Kaune ir Vilniuje
Vakarais ir šeštadieniais
UŽT kodas: 
223002762
Programos dėstytojai:
KURSAS SKIRTAS
MOTYVACIJA

No items found.
Registruotis
ATSILIEPIMAI
IŠSKIRTINĖ GALIMYBĖ

Ką sako studentai?

Po kurso – tiesiai į darbą Kilo Health

No items found.
MODULIAI

Kurso metu išmoksi

Modulis
#
1
(
12
 valandų)

Skaitmeninės rinkodaros pagrindai

Įvadas į rinkodaros technologijas. Mokymasis apie pagrindines skaitmeninės rinkodaros priemones, platformas, specialybes, terminus ir tendencijas.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
2
(
32
 valandų)

SEM, SEO ir turinio sistemų valdymas

Analizės svarba, pagrindiniai metodai, analitinių įrankių naudojimas ir efektyvių sprendimų priėmimas rinkodaros kampanijose.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
3
(
20
 valandų)

GA4 įrankio valdymo pagrindai

Modulis apie efektyvų duomenų rinkimą, analizę ir vertinimą, įtraukiant Google Analytics 4 (GA4) naudojimą bei kitus analitikos įrankius.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
4
(
24
 valandų)

Skaitmeninės rinkodaros kampanijos

Kampanijų kūrimas ir įgyvendinimas, A/B testavimas, bei rezultatų monitoringas, vertinimas, optimizavimas ir gerinimas.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
5
(
8
 valandų)

Mobilioji rinkodara

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
6
(
52
 valandų)

Skaitmeninės rinkodaros duomenų analitika

Modulis apie efektyvų duomenų rinkimą, analizę ir vertinimą, įtraukiant Google Analytics 4 (GA4) naudojimą bei kitus analitikos įrankius.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
7
(
21
 valandų)

Skaitmeninė reklama

Reklamos strategijos, tikslinė rinkodara, reklamos išlaidų grąža (ROAS) bei pakartotinio tikslinimo (retargeting) technikos.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
8
(
22
 valandų)

Skaitmeninė rinkodara socialinėje medijoje

Platformų reklamos strategijos, įtraukties kūrimas, kampanijų valdymo įrankiai (Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram ir TikTok).

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
9
(
8
 valandų)

Neuromarketingas

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
10
(
7
 valandų)

Reklamos back-end

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
11
(
4
 valandų)

Framer modulis

Modulio dėstytojai:
No items found.
Modulis
#
12
(
4
 valandų)

Email marketingas

Kampanijų kūrimas ir įgyvendinimas, A/B testavimas, bei rezultatų monitoringas, vertinimas, optimizavimas ir gerinimas.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
13
(
8
 valandų)

Affiliate marketingas

Reklamos strategijos, tikslinė rinkodara, reklamos išlaidų grąža (ROAS) bei pakartotinio tikslinimo (retargeting) technikos.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
14
(
4
 valandų)

PĮ architektūra ir kūrimo ciklas

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
15
(
3
 valandų)

Vartotojų/komandų narių elgsena

Gilinamasi į bazinių įsitikinimų įtaką situacijos vertinimui. Susipažįstama su Cognitive Bias (individualiais/marketingo) - dėmesys į tai, kaip įvairūs šališkumo tipai veikia sprendimų priėmimą. Analizuojama STATUS QUO bias įtaka, pasipriešinimas pokyčiams. Supažindinama su prokrastinacija ir skirtingais įveikimo metodais.

Modulio dėstytojai:
PRIVALUMAI

Esminės technologijų žinios ir įgūdžiai

Karjeros konsultacijos, Linkedin mokymai ir kt..

Pagalba įsidarbinti

Karjeros konsultacijos, Linkedin mokymai ir kt..
Mokymosi metu Tave konsultuos sėkmingai besiplečiančių IT verslų atstovai ir įkūrėjai

Srities mentorius

Mokymosi metu Tave konsultuos sėkmingai besiplečiančių IT verslų atstovai ir įkūrėjai
Suteikiame galimybę 1 metų taikotarpyje kartoti kursą NEMOKAMAI

Galimybę kartoti kursą

Suteikiame galimybę 1 metų taikotarpyje kartoti kursą NEMOKAMAI
Registruotis
PROJEKTAI

Tavęs laukia

Jau kursų metu skaitmeninės transformacijos įgytas žinias galėsite taikyti praktikoje ir grįžti į paskaitas aptarimams.
No items found.
Registruotis

Kurso metu išmoksi:

Po šių kursų:

ĮMONĖS

Kur dirbsiu?

Pabaigęs šias studijas turėsi galimybę išsidarbinti vienoje iš šių gerai žinomų įmonių:
FINANSAVIMAS

Finansavimo galimybės

Kursai gali būti finansuojami Užimtumo tarnybos arba galite susimokėti patys.
Kreipkitės į artimiausią UŽT klientų aptarnavimo skyrių, užimtumo tarnyba jus pakonsultuos ir įvertinę Jūsų situaciją, pasiūlys finansavimo galimybes mokytis programoje.
Jei mokate patys – galite susimokėti iš karto iki kursų pradžios arba mokėti dalimis kursų eigoje.
FINANSAVIMAS

Išskirtinė proga mokytis nemokamai

remia Kilo Health
Šis kursas yra visiškai nemokamas, nes jį apmoka Kilo Health. Tapk vienu iš 12 atrinktų studentų ir pradėk karjerą PPC reklamos srityje per 5 savaites. Geriausi studentai bus pakviesti dirbti Kilo Health komandoje.

Registracija

Registracija į atranką

Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
STRAIPSNIAI

Susijusios įžvalgos