Skaitmeninis marketingas ir AI įrankiai

Supraskite skaitmeninės rinkodaros technologijų ekosistemos subtilybes, terminus ir išmokite efektyviai taikyti naujausias rinkodaros strategijas su šiuolaikiniais įrankiais ir programomis.

€2.560
 / 
Registruotis
Finansuoja UŽT. Kaip gauti?
Skirta: 
Pradedantiesiems
Trukmė: 
nedirbantiems 
240 val.
 / 
5 mėn.
,
dirbantiems 
 / 
Paskaitų įrašai: 
Taip
1:1 mentorystė
Kita grupė: nuo 
2024-04-11 Vilniuje ir Kaune
Vakarais ir šeštadieniais
 nedirbantiems; 
 dirbantiems 
UŽT kodas: 
223002762
 / 

Apie kursą

Supraskite skaitmeninės rinkodaros technologijų ekosistemos subtilybes, terminus ir išmokite efektyviai taikyti naujausias rinkodaros strategijas su šiuolaikiniais įrankiais ir programomis.

Šis kursas Tau padės valdyti skaitmeninio prekės ženklo kūrimą ir valdymą, atskleis kaip išsiaiškinti vartotojų elgseną ir poreikius internete bei parodys, kaip užtikrinti geriausią vartotojo patirtį. Mūsų dėmesys bus sutelktas į įvairius skaitmeninės rinkodaros kanalus: nuo SEO ir PPC iki socialinių medijų, elektroninių laiškų ir mobiliojo marketingo. Generative AI įrankių ChatGPT, Midjourney įveiklinimas pasitelkiant juos verslo procesų automatizavime.

Svarbi kurso dalis - duomenų analitika. Mokant naudotis Google Analytics 4, Google Search Ads ir kitais įrankiais, įvaldysi socialinių medijų, reklaminių skelbimų ir kitų duomenų analizę, taip pat susipažinsi su rinkodaros kampanijų rūšimis ir kanalais.

Nesvarbu ar sieki dirbti reklamos agentūroje, ar išmokti reklamuoti savo teikiamas prekes ar paslaugas, šis kursas suteiks ne tik teorinių žinių, bet ir praktinių įgūdžių, kuriuos mokėsi iškart taikyti savarankiškai.

Ko išmoksiu?

  1. Įvadas į rinkodaros technologijas. Mokymasis apie pagrindines skaitmeninės rinkodaros priemones, platformas, specialybes, terminus ir tendencijas.
  2. Skaitmeninės rinkodaros pagrindai. Modulis apima pagrindines koncepcijas, įvairius kanalus, strategijų ir vartotojų profilių kūrimą bei efektyvių įrankių ir technologijų taikymą.
  3. Įvadas į skaitmeninės rinkodaros duomenų analitiką. Analizės svarba, pagrindiniai metodai, analitinių įrankių naudojimas ir efektyvių sprendimų priėmimas rinkodaros kampanijose.
  4. Skaitmeninės rinkodaros kampanijos. Kampanijų kūrimas ir įgyvendinimas, A/B testavimas, bei rezultatų monitoringas, vertinimas, optimizavimas ir gerinimas.
  5. Duomenų analitika. Modulis apie efektyvų duomenų rinkimą, analizę ir vertinimą, įtraukiant Google Analytics 4 (GA4) naudojimą bei kitus analitikos įrankius.
  6. Rinkodara paieškos sistemose (SEM). Efektyvūs būdai pasiekti matomumą paieškos sistemose naudojant PPC.
  7. Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO). Tinklalapio pozicijų gerinimas paieškos sistemose, naudojant techninį SEO, raktažodžius, turinio strategijas ir atgalinių nuorodų kūrimą.
  8. Skaitmeninis marketingas socialinėje medijoje. Platformų reklamos strategijos, įtraukties kūrimas, kampanijų valdymo įrankiai (Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram ir TikTok).
  9. Skaitmeninė reklama. Reklamos strategijos, tikslinė rinkodara, reklamos išlaidų grąža (ROAS) bei pakartotinio tikslinimo (retargeting) technikos.

Registracija

Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.