Šioje programoje ne tik perprasi skaitmeninės rinkodaros technologijų ekosistemos subtilybes, rinkodaros strategijas bei terminus, bet ir išmoksi naudoti no-code platformas savarankiškam svetainių, el. parduotuvių, naujienlaiškių kūrimui, bei naudoti generative AI (dirbtinio intelekto) įrankius kuriant turinį ir vizualizacijas.
Šis kursas Tau suteiks žinių kaip kurti ir valdyti skaitmeninį prekės ženklą, atskleis kaip suprasti vartotojų elgseną ir poreikius skaitmeninėje erdvėje bei užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, supažindins su duomenų analizės subtilybėmis, bei įrodys, kad generative AI pasitelkimas darbuose yra lengvesnis nei galbūt galvojai.
Kursų metu dėmesys bus sutelktas ir į įvairius skaitmeninės rinkodaros kanalus: nuo SEO ir PPC iki socialinių medijų, elektroninių laiškų ir mobiliojo marketingo.
Po šio kurso mokėsi naudotis ne tik Google Analytics 4, bet ir Webflow + Shopify. Įgytas žinias galėsi pritaikyti tiek reklamos agentūroje, tiek vystant individualią veiklą, ir gebėsi pritraukti kokybišką lankytojų srautą bei padidinti konversijas.
Gilinamasi į bazinių įsitikinimų įtaką situacijos vertinimui. Susipažįstama su Cognitive Bias (individualiais/marketingo) - dėmesys į tai, kaip įvairūs šališkumo tipai veikia sprendimų priėmimą. Analizuojama STATUS QUO bias įtaka, pasipriešinimas pokyčiams. Supažindinama su prokrastinacija ir skirtingais įveikimo metodais.
Nes mūsų požiūris yra paruošti startui, o ne prikepti! Darydami studentų atranką, užtikriname, kad Tavo kolegų grupė bus motyvuota ir iš tikrųjų norinti pakeisti savo karjerą ar stipriai patobulėti esamoje pozicijoje. Su tokia grupe, tikime, kad kartu pasinaudosite visomis edON teikiamomis papildomomis tobulėjimo galimybėmis, kurios yra sukurtos Tavo visapusiškam naujos skaitmeninės karjeros startui.
Žinios iš IT srities nepakenks, bet jeigu aktyviai dalyvausi akademijos paskaitose, atliksi visas užduotis ir papildomai domėsiesi pasirinktų kursų sritimi, sėkmingai akademiją baigsi ir be papildomų išankstinių IT srities žinių.