Šioje programoje ne tik perprasi skaitmeninės rinkodaros technologijų ekosistemos subtilybes, rinkodaros strategijas bei terminus, bet ir išmoksi naudoti no-code platformas savarankiškam svetainių, el. parduotuvių, naujienlaiškių kūrimui, pasitelkti generative AI (dirbtinio intelekto) įrankius kuriant turinį ir vizualizacijas.
Šis kursas Tau suteiks žinių kaip kurti ir valdyti skaitmeninį prekės ženklą, atskleis kaip suprasti vartotojų elgseną ir poreikius skaitmeninėje erdvėje bei užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, supažindins su duomenų analizės subtilybėmis bei įrodys, kad generative AI pasitelkimas darbuose yra lengvesnis nei galbūt galvojai.
Kursų metu dėmesys bus sutelktas ir į įvairius skaitmeninės rinkodaros kanalus: nuo SEO ir PPC iki socialinių medijų, elektroninių laiškų ir mobiliojo marketingo.
Po šio kurso mokėsi naudotis ne tik Google Analytics 4, bet ir Webflow + Shopify. Įgytas žinias galėsi pritaikyti tiek reklamos agentūroje, tiek vystant individualią veiklą, gebėsi pritraukti kokybišką lankytojų srautą bei padidinti konversijas.
Norint sėkmingai pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją skaitmeninėje erdvėje, būtina suprasti paieškos sistemų rinkodarą (SEM), paieškos sistemų optimizavimą (SEO) ir efektyvų turinio valdymą. Šis modulis suteiks praktinių įgūdžių, kaip optimizuoti turinį, kurti mokamas kampanijas ir valdyti turinio sistemas, siekiant padidinti matomumą, srautą ir konversijas.
Efektyvi skaitmeninė rinkodara remiasi duomenų analizės įrankiais, leidžiančiais stebėti vartotojų elgseną ir vertinti kampanijų rezultatus. Šis modulis suteiks išsamų „Google Analytics 4“ (GA4) naudojimo pagrindą, padėsiantį rinkti tikslius duomenis, analizuoti juos ir priimti duomenimis pagrįstus sprendimus. Išmoksite tinkamai konfigūruoti GA4, kurti ataskaitas ir interpretuoti duomenis, kad optimizuotumėte rinkodaros veiklas.
Programinės įrangos kūrimo procesai apima daugybę etapų, kurie lemia sėkmingą skaitmeninių sprendimų veikimą. Aiškiai suprasdami šiuos principus, galėsite efektyviau bendradarbiauti su technologijų komandomis ir priimti pagrįstus sprendimus.
Susipažinsite su:
Įgytos žinios padės suprasti, kaip veikia skirtingi programinės įrangos komponentai, kaip vyksta jų valdymas ir kokie įrankiai užtikrina stabilų bei efektyvų skaitmeninių sprendimų kūrimą.
Gilinamasi į bazinių įsitikinimų įtaką situacijos vertinimui. Susipažįstama su Cognitive Bias (individualiais/marketingo) – dėmesys koncentruojamas į tai, kaip įvairūs šališkumo tipai veikia sprendimų priėmimą. Analizuojama STATUS QUO bias įtaka, pasipriešinimas pokyčiams. Supažindinama su prokrastinacija ir skirtingais jos įveikimo metodais.
Studentai supažindinami su UI (naudotojo sąsajos) ir UX (naudotojo patirties) principais, taip pat Web ir mobiliųjų aplikacijų dizainu. Pradedama nuo pagrindinių teorijų ir metodologijų, kurios padeda suprasti dizaino svarbą bei jo pritaikymo galimybes.
Praktinėje dalyje, atsižvelgiant į turimą laiką, studentai naudoja Figma programą ir įgyvendina užduotis pagal dėstytojo pateiktus pavyzdžius arba realizuoja savo idėjas. Modulis taip pat apima perėjimo iš dizaino į prototipų kūrimą procesą bei svetainių kūrimą naudojant Framer platformą.
Nes mūsų požiūris yra paruošti startui, o ne prikepti! Darydami studentų atranką, užtikriname, kad Tavo kolegų grupė bus motyvuota ir iš tikrųjų norinti pakeisti savo karjerą ar stipriai patobulėti esamoje pozicijoje. Su tokia grupe, tikime, kad kartu pasinaudosite visomis edON teikiamomis papildomomis tobulėjimo galimybėmis, kurios yra sukurtos Tavo visapusiškam naujos skaitmeninės karjeros startui.
Žinios iš IT srities nepakenks, bet jeigu aktyviai dalyvausi akademijos paskaitose, atliksi visas užduotis ir papildomai domėsiesi pasirinktų kursų sritimi, sėkmingai akademiją baigsi ir be papildomų išankstinių IT srities žinių.