Skaitmeninis marketingas, AI ir no-code sprendimai

Susipažink su skaitmeninio marketingo technologijomis, rinkodaros strategijomis ir išmok naudotis no-code platformomis bei dirbtinio intelekto įrankiais.

€3.450
 / 
Registruotis
Finansuoja UŽT. Kaip gauti?
Skirta: 
Pradedantiesiems
Trukmė: 
nedirbantiems 
336 val.
 / 
3 mėn.
,
dirbantiems 
 / 
Paskaitų įrašai: 
Taip
1:1 mentorystė
Kita grupė: nuo 
2024-05-09 Kaune ir Vilniuje
Darbo dienomis
 nedirbantiems; 
 dirbantiems 
UŽT kodas: 
223002891
 / 

Apie kursą

Šioje programoje ne tik perprasi skaitmeninės rinkodaros technologijų ekosistemos subtilybes, rinkodaros strategijas bei terminus, bet ir išmoksi naudoti no-code platformas savarankiškam svetainių, el. parduotuvių, naujienlaiškių  kūrimui, bei naudoti generative AI (dirbtinio intelekto) įrankius kuriant turinį ir vizualizacijas. 

Šis kursas Tau suteiks žinių kaip kurti ir valdyti skaitmeninį prekės ženklą, atskleis kaip suprasti vartotojų elgseną ir poreikius skaitmeninėje erdvėje bei užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, supažindins su duomenų analizės subtilybėmis, bei įrodys, kad generative AI pasitelkimas darbuose yra lengvesnis nei galbūt galvojai.

Kursų metu dėmesys bus sutelktas ir į įvairius skaitmeninės rinkodaros kanalus: nuo SEO ir PPC iki socialinių medijų, elektroninių laiškų ir mobiliojo marketingo.

Po šio kurso mokėsi naudotis ne tik Google Analytics 4, bet ir Webflow + Shopify. Įgytas žinias galėsi pritaikyti tiek reklamos agentūroje, tiek vystant individualią veiklą, ir gebėsi pritraukti kokybišką lankytojų srautą bei padidinti konversijas.

Ko išmoksiu?

  1. Įvadas į rinkodaros technologijas. Mokymasis apie pagrindines skaitmeninės rinkodaros priemones, platformas, specialybes, terminus ir tendencijas.
  2. Skaitmeninės rinkodaros pagrindai. Modulis apima pagrindines koncepcijas, įvairius kanalus, strategijų ir vartotojų profilių kūrimą bei efektyvių įrankių ir technologijų taikymą.
  3. Įvadas į skaitmeninės rinkodaros duomenų analitiką. Analizės svarba, pagrindiniai metodai, analitinių įrankių naudojimas ir efektyvių sprendimų priėmimas rinkodaros kampanijose.
  4. Skaitmeninės rinkodaros kampanijos. Kampanijų kūrimas ir įgyvendinimas, A/B testavimas, bei rezultatų monitoringas, vertinimas, optimizavimas ir gerinimas.
  5. Duomenų analitika. Modulis apie efektyvų duomenų rinkimą, analizę ir vertinimą, įtraukiant Google Analytics 4 (GA4) naudojimą bei kitus analitikos įrankius.
  6. Rinkodara paieškos sistemose (SEM). Efektyvūs būdai pasiekti matomumą paieškos sistemose naudojant PPC.
  7. Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO). Tinklalapio pozicijų gerinimas paieškos sistemose, naudojant techninį SEO, raktažodžius, turinio strategijas ir atgalinių nuorodų kūrimą.
  8. Skaitmeninis marketingas socialinėje medijoje. Platformų reklamos strategijos, įtraukties kūrimas, kampanijų valdymo įrankiai (Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram ir TikTok).
  9. Skaitmeninė reklama. Reklamos strategijos, tikslinė rinkodara, reklamos išlaidų grąža (ROAS) bei pakartotinio tikslinimo (retargeting) technikos.
  10. No-code platformų (Shopify, Webflow, Framer) naudojimas web sprendimams sukurti.
  11. Generative AI įrankių ChatGPT, Midjourney įveiklinimas pasitelkiant juos kūrybiniuose ir aptarnavimo sprendimuose.

Registracija

Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.