Affiliate marketingas

Tai – galimybė verslams reklamuoti savo produktus per affiliate partnerius, jiems mokant komisinį mokestį už pardavimus. Affiliate marketingo niša 2024 metais pasieks 17 milijardų USD dydį, o Affiliate partneriai, kurie reklamuoja įmonių produktus ar paslaugas gali atvesti net iki 30% visų įmonės pajamų ir naujų klientų.

Kursai skirti tau, jei nori gilintis į skaitmeninės rinkodaros kanalų panaudojimą, jei svarbu įmonės pardavimų didinimas, rezultatų augimas, derybos, jei nori ir sieki lūkesčius pranokstančių pokyčių ir siekti dirbti TOP Lietuvos unicorn’uose.

€3.642
 / 
Registruotis
Finansuoja UŽT. Kaip gauti?
Skirta: 
Pradedantiesiems
Trukmė: 
nedirbantiems 
288 val.
 / 
6 mėn.
,
dirbantiems 
 / 
Paskaitų įrašai: 
Taip
1:1 mentorystė
Kita grupė: nuo 
2024-04-16 Kaune ir Vilniuje
Vakarais ir šeštadieniais
 nedirbantiems; 
 dirbantiems 
UŽT kodas: 
223003080
 / 

Apie kursą

Affiliate marketing – partnerysčių rinkodara yra verslo modelis, kuriame asmuo arba įmonė, vadinama partneriu (arba afiliuotu), gauna komisinius už pardavimus arba kitus veiksmus, kuriuos jie vykdo, skatinant partnerių įmonių produktus ar paslaugas. 

Partnerysčių kūrimas pasaulinėje skaitmeninės reklamos industrijoje, kokybiškai sujungiantis skaitmeninį marketingą, duomenų analizę ir pardavimų įgūdžius. Būtent tai, ko reikia, siekiant kur kas aukštesnių įmonės rezultatų. Subalansuota dirbantiems asmenims.

Affiliate marketing kursai suteiks įgūdžių dirbti su didžiausiais pasauliniais partneriais nuo Forbes iki Mr Beast, nuo Vogue iki Skyscanner. Padės gilinti derybų, skaitmeninės rinkodaros ir duomenų analizės žinias, ir vėliau kartu su Affiliate partneriais didinti savo įmonės žinomumą ir rezultatus! Vienas didžiausių privalumų – naujai atsiveriančios galimybės dirbti didžiosiose tech, ecommerce, health, saas ir D2C įmonėse bei versluose, kurie orientuoti į Europos Sąjungos, Azijos ir JAV rinkas.

Ko išmoksiu?

  1. Išmoksi strateginio planavimo, pažangaus santykių valdymo, veiklos rezultatų stebėjimo, naujų technologijų panaudojimo ir prisitaikymo prie pramonės pokyčių.
  2. Sužinosite apie įvairias partnerystės rinkodaros vadybininkams būtinas priemones ir platformas, įskaitant partnerystės tinklus (pvz., Impact, ShareASale, CJ Affiliate), SEO įrankius (pvz., SEMrush, Ahrefs), turinio rinkodaros priemones (pvz., Grammarly, Yoast) ir analizės programinę įrangą (pvz., Google Analytics).
  3. Sugebėsi įvertinti, kodėl ir kokioms įmonėms partnerysčių rinkodara yra geriausias sprendimas ilguoju laikotarpiu. 
  4. Gebėsi atsirinkti partnerius, tinkamai su jais komunikuoti ir vesti derybas. 
  5. Suprasi, kaip ir kodėl naudinga analizuoti bei aktualu naudoti duomenis ir partnerių pavyzdžius, siekiant auginti pardavimus per partnerysčių rinkodaros kanalą.
  6. Sukursi partnerysčių programos strategiją.
  7. Paruoši profesionalią ir detalią partnerysčių programą, naudodamas bet kurią iš populiariausių platformų.
  8. Gebėsi planuoti ketvirčių tikslus bei projektuoti rezultatų planus.
  9. Gebėsi vykdyti derybas su partneriais, vadovauti komandai ir planuoti komandos struktūrą.

Registracija

Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.