Affiliate marketingas

edON programas studentai vertinta
4.8
iš 5
linkedin icon
(170+ studentų)

Affiliate marketing – partnerysčių rinkodara yra verslo modelis, kuriame asmuo arba įmonė, vadinama partneriu (arba afiliuotu), gauna komisinius už pardavimus arba kitus veiksmus, kuriuos jie vykdo, skatinant partnerių įmonių produktus ar paslaugas. 

Partnerysčių kūrimas pasaulinėje skaitmeninės reklamos industrijoje, kokybiškai sujungiantis skaitmeninį marketingą, duomenų analizę ir pardavimų įgūdžius. Būtent tai, ko reikia, siekiant kur kas aukštesnių įmonės rezultatų. Subalansuota dirbantiems asmenims.

Affiliate marketing kursai suteiks įgūdžių dirbti su didžiausiais pasauliniais partneriais nuo Forbes iki Mr Beast, nuo Vogue iki Skyscanner. Padės gilinti derybų, skaitmeninės rinkodaros ir duomenų analizės žinias, ir vėliau kartu su Affiliate partneriais didinti savo įmonės žinomumą ir rezultatus! Vienas didžiausių privalumų – naujai atsiveriančios galimybės dirbti didžiosiose tech, ecommerce, health, saas ir D2C įmonėse bei versluose, kurie orientuoti į Europos Sąjungos, Azijos ir JAV rinkas.

Affiliate Marketingas
0
3642
Finansuojama UŽT
Finansuojama Kilo Health
Registruotis
Finansuoja UŽT. Kaip gauti?
Skirta: 
Pradedantiesiems
Trukmė: 
288 val.
 / 
6 mėn.
 / 
Intensyvumas:  
Offline: 
Paskaitų įrašai: 
Taip
1:1 mentorystė
Kita grupė: 
nuo 
2024-09-12
Kaune ir Vilniuje
Vakarais ir šeštadieniais
UŽT kodas: 
223003080
Programos dėstytojai:
KURSAS SKIRTAS

Jeigu nori kur kas daugiau sužinoti ir gilintis į skaitmeninės rinkodaros kanalų panaudojimą
Jeigu svarbu įmonės pardavimų didinimas, rezultatų augimas, derybos
Jeigu nori ir sieki lūkesčius atitinkančių ir juos pranokstančių pokyčių
Subalansuota dirbantiems asmenims
Registruotis
MODULIAI

Kurso metu išmoksi

Modulis
#
1
(
12
 valandų)

Partnerysčių rinkodaros valdymo pagrindai

Sužinosite apie įvairias partnerystės rinkodaros vadybininkams būtinas priemones ir platformas, įskaitant partnerystės tinklus (pvz., Impact, ShareASale, CJ Affiliate), SEO įrankius (pvz., SEMrush, Ahrefs), turinio rinkodaros priemones (pvz., Grammarly, Yoast) ir analizės programinę įrangą (pvz., Google Analytics).

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
2
(
12
 valandų)

Partnerysčių rinkodaros programos sukūrimas

Sugebėsi įvertinti, kodėl ir kokioms įmonėms partnerysčių rinkodara yra geriausias sprendimas ilguoju laikotarpiu. 

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
3
(
12
 valandų)

Partnerių pritraukimas

Gebėsi atsirinkti partnerius, tinkamai su jais komunikuoti ir vesti derybas. 

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
4
(
11
 valandų)

Partnerių įtraukimas į darbą ir mokymas

Sukursi partnerysčių programos strategiją.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
5
(
10
 valandų)

Rezultatų stebėjimas ir ataskaitų teikimas

Gebėsi planuoti ketvirčių tikslus bei projektuoti rezultatų planus.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
6
(
12
 valandų)

Bendravimas su partneriais ir santykių valdymas

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
7
(
12
 valandų)

Programos optimizavimas

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
8
(
11
 valandų)

Išplėstinis našumo stebėjimas ir analizė

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
9
(
12
 valandų)

Partnerysčių programos plėtra

  1. Išmoksi strateginio planavimo, pažangaus santykių valdymo, veiklos rezultatų stebėjimo, naujų technologijų panaudojimo ir prisitaikymo prie pramonės pokyčių.
  2. Sužinosite apie įvairias partnerystės rinkodaros vadybininkams būtinas priemones ir platformas, įskaitant partnerystės tinklus (pvz., Impact, ShareASale, CJ Affiliate), SEO įrankius (pvz., SEMrush, Ahrefs), turinio rinkodaros priemones (pvz., Grammarly, Yoast) ir analizės programinę įrangą (pvz., Google Analytics).
  3. Sugebėsi įvertinti, kodėl ir kokioms įmonėms partnerysčių rinkodara yra geriausias sprendimas ilguoju laikotarpiu.
  4. Gebėsi atsirinkti partnerius, tinkamai su jais komunikuoti ir vesti derybas.
  5. Suprasi, kaip ir kodėl naudinga analizuoti bei aktualu naudoti duomenis ir partnerių pavyzdžius, siekiant auginti pardavimus per partnerysčių rinkodaros kanalą.
  6. Sukursi partnerysčių programos strategiją.
  7. Paruoši profesionalią ir detalią partnerysčių programą, naudodamas bet kurią iš populiariausių platformų.
  8. Gebėsi planuoti ketvirčių tikslus bei projektuoti rezultatų planus.
  9. Gebėsi vykdyti derybas su partneriais, vadovauti komandai ir planuoti komandos struktūrą.
Modulio dėstytojai:
Modulis
#
10
(
8
 valandų)

Veiklos atitikties ir geriausios praktikos užtikrinimas

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
11
(
10
 valandų)

Partnerysčių programos strategija ir planavimas

Sukursi partnerysčių programos strategiją.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
12
(
12
 valandų)

Išplėstinis ryšių su partneriais valdymas

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
13
(
10
 valandų)

Rizikos valdymas ir sukčiavimo prevencija

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
14
(
288
 valandų)

Komandos formavimas ir vadovavimas

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
15
(
10
 valandų)

Partnerių rinkodaros naujovės ir ateities tendencijos

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
16
(
8
 valandų)

Affiliate duomenų analitika

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
17
(
4
 valandų)

CRO

Modulio dėstytojai:
No items found.
Modulis
#
18
(
288
 valandų)

Skaitmeninės rinkodaros duomenų analitika

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
19
(
8
 valandų)

Neuromarketingas

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
20
(
16
 valandų)

Web programavimo pagrindai (HTML/CSS)

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
21
(
8
 valandų)

UI ir UX pagrindai

Modulio dėstytojai:
No items found.
Modulis
#
22
(
4
 valandų)

PĮ architektūra ir kūrimo ciklas

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
23
(
3
 valandų)

Vartotojų/komandų narių elgsena

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
24
(
32
 valandų)

SEM, SEO ir turinio sistemų valdymas

Analizės svarba, pagrindiniai metodai, analitinių įrankių naudojimas ir efektyvių sprendimų priėmimas rinkodaros kampanijose.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
25
(
20
 valandų)

GA4 įrankio valdymo pagrindai

Modulis apie efektyvų duomenų rinkimą, analizę ir vertinimą, įtraukiant Google Analytics 4 (GA4) naudojimą bei kitus analitikos įrankius.

Modulio dėstytojai:
PRIVALUMAI

Esminės technologijų žinios ir įgūdžiai

Karjeros konsultacijos, Linkedin mokymai ir kt..

Pagalba įsidarbinti

Karjeros konsultacijos, Linkedin mokymai ir kt..
Mokymosi metu Tave konsultuos sėkmingai besiplečiančių IT verslų atstovai ir įkūrėjai

Srities mentorius

Mokymosi metu Tave konsultuos sėkmingai besiplečiančių IT verslų atstovai ir įkūrėjai
Suteikiame galimybę 1 metų taikotarpyje kartoti kursą NEMOKAMAI

Galimybę kartoti kursą

Suteikiame galimybę 1 metų taikotarpyje kartoti kursą NEMOKAMAI
Registruotis
PROJEKTAI

Tavęs laukia

Jau kursų metu skaitmeninės transformacijos įgytas žinias galėsite taikyti praktikoje ir grįžti į paskaitas aptarimams.
2

Projektai

1:1

Mentorystės sesija

10

Praktiniai užsiemimai

480

Mokymosi valandos

Nuotrauka iš kursą baigusių studentų darbų
Registruotis

Po šių kursų:

Aiškiai žinosi kuo partnerysčių rinkodara skiriasi nuo kitų skaitmeninnės rinkodaros kanalų
Sugebėsi įvertinti, kodėl ir kokioms įmonėms partnerysčių rinkodara yra geriausias sprendimas ilguoju laikotarpiu
Gebėsi atsirinkti partnerius, tinkamai su jais komunikuoti ir vesti derybas
Suprasi kai ir kodėl naudinga analizuoti bei aktualu naudoti duomenis ir patnerių pavyzdžius, siekant auginti pardavimus per partnerysčių rinkodaros kanalą.
Registruotis
ĮMONĖS

Kur dirbsiu?

Pabaigęs šias studijas turėsi galimybę išsidarbinti vienoje iš šių gerai žinomų įmonių:
FINANSAVIMAS

Finansavimo galimybės

Kursai gali būti finansuojami Užimtumo tarnybos arba galite susimokėti patys.
Kreipkitės į artimiausią UŽT klientų aptarnavimo skyrių, užimtumo tarnyba jus pakonsultuos ir įvertinę Jūsų situaciją, pasiūlys finansavimo galimybes mokytis programoje.
Jei mokate patys – galite susimokėti iš karto iki kursų pradžios arba mokėti dalimis kursų eigoje.

Registracija

Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.