Affiliate marketing – partnerysčių rinkodara yra verslo modelis, kuriame asmuo arba įmonė, vadinama partneriu (arba afiliuotu), gauna komisinius už pardavimus arba kitus veiksmus, kuriuos jie vykdo, skatinant partnerių įmonių produktus ar paslaugas.
Partnerysčių kūrimas pasaulinėje skaitmeninės reklamos industrijoje, kokybiškai sujungiantis skaitmeninį marketingą, duomenų analizę ir pardavimų įgūdžius. Būtent tai, ko reikia, siekiant kur kas aukštesnių įmonės rezultatų. Subalansuota dirbantiems asmenims.
Affiliate marketing kursai suteiks įgūdžių dirbti su didžiausiais pasauliniais partneriais nuo Forbes iki Mr Beast, nuo Vogue iki Skyscanner. Padės gilinti derybų, skaitmeninės rinkodaros ir duomenų analizės žinias, ir vėliau kartu su Affiliate partneriais didinti savo įmonės žinomumą ir rezultatus! Vienas didžiausių privalumų – naujai atsiveriančios galimybės dirbti didžiosiose tech, ecommerce, health, saas ir D2C įmonėse bei versluose, kurie orientuoti į Europos Sąjungos, Azijos ir JAV rinkas.
Sužinosite apie įvairias partnerystės rinkodaros vadybininkams būtinas priemones ir platformas, įskaitant partnerystės tinklus (pvz., Impact, ShareASale, CJ Affiliate), SEO įrankius (pvz., SEMrush, Ahrefs), turinio rinkodaros priemones (pvz., Grammarly, Yoast) ir analizės programinę įrangą (pvz., Google Analytics).
Gilinamasi į bazinių įsitikinimų įtaką situacijos vertinimui. Susipažįstama su Cognitive Bias (individualiais/marketingo) - dėmesys į tai, kaip įvairūs šališkumo tipai veikia sprendimų priėmimą. Analizuojama STATUS QUO bias įtaka, pasipriešinimas pokyčiams. Supažindinama su prokrastinacija ir skirtingais įveikimo metodais.