Vartotojų sąsajų ir patirties (UI/UX) kūrimas

Įvertinta
4.8
iš 5
linkedin icon
(170+ studentų)

Išmok kurti įtraukias sąsajas ir teigiamą vartotojo patirtį!

Šiame kurse susipažinsi su UI/UX filosofijos pagrindais ir skirtumais tarp UI ir UX bei viską išbandysi praktiškai. Vartotojo patirties (UX) ir naudotojo sąsajos (UI) projektai yra labai svarbūs kuriant žiniatinklio svetaines ir programėles. Į juos dažnai neatsižvelgiama kuriant programinę įrangą, tačiau jie atlieka svarbų nebylų vaidmenį pritraukiant ir išlaikant klientus, nes suteikia vizualiai patrauklią, sklandžią ir funkcionalią produkto naudojimo patirtį.

Kurse gilinsimės į: dizaino pagrindus, UX analizę ir tyrimus, vartotojo sąsajos stilius, vartotojo pažinimą,  vartotoją orientuoto projektavimo procesą, prototipus, tinkamumo testavimą, skirtingus įrankius ir koncepcijas. Taip pat analizuosime skaitmeninės rinkodaros praktikas bei įvaldysime no-code įrankius. Kursas bus naudingas norintiems pagilinti savo kompetencijas vartotojų sąsajų ir patirties kūrimo sferoje ar įgyti šiuos gebėjimus bei pakreipti savo karjerą į UI ir UX pasaulį. 

Vartotojų sąsajų ir patirties (UI/UX) kūrimas
0
3272
Finansuojama UŽT
Registruotis
Finansuoja UŽT. Kaip gauti?
Skirta: 
Pradedantiesiems
Trukmė: 
320 val.
 / 
6,75 mėn.
 / 
Intensyvumas:  
Offline: 
Paskaitų įrašai: 
Taip
1:1 mentorystė
Kita grupė: 
nuo 
2024-09-12
Kaune ir Vilniuje
Vakarais ir šeštadieniais
UŽT kodas: 
223002883
Programos dėstytojai:
KURSO PASKIRTIS

No items found.
Registruotis
MODULIAI

Kurso metu išmoksi

Modulis
#
1
(
320
valandų)

Vartotojų sąsajų ir patirties (UI/UX) kūrimas

Moduliai:

  1. Įvadas į programinės įrangos kūrimo ciklą, informacinių sistemų kūrimo metodus ir architektūrą bei komponentus, programavimo logikos pagrindus ir Agile projektų valdymą. 
  2. Įvadas į UI bei UX, jų skirtumai bei pritaikymo galimybės.
  3. Dizaino pradmenys, vartotojo sąsajos ir dizaino principai, prototipavimas, dizaino sistemos bei design thinking metodas.
  4. Vartotojo pažinimas. Vartotojo identifikavimas, jo asmenybės, interviu, vartotojo žemėlapiai, konkurencinės analizės vykdymas bei empatijų žemėlapiai. 
  5. Vartotojo patirtis. Vartotojo srautas, prekės ženklas,  informacinė architektūra.
  6. Analizė ir testavimas. Tinkamumas naudoti, kortelių rūšiavimas (angl. Card sorting), tekstų rašymas, apklausos. 
  7. Įgyvendinimas. Įgyvendinimui naudojami įrankiai, dizaino įgūdžiai (sąveikos, reaktyvus), išdėstymas, lygiavimas, spalvos ir tekstai, turinio strategija bei skirtingos aplikacijos platformos.
  8. Skirtinų no-code įrankių, skirtų dizaino sprendimams įgyvendinti naudojimas.
Modulio dėstytojai:
No items found.
PRIVALUMAI

Esminės technologijų žinios ir įgūdžiai

Karjeros konsultacijos, Linkedin mokymai ir kt..

Pagalba įsidarbinti

Karjeros konsultacijos, Linkedin mokymai ir kt..
Mokymosi metu Tave konsultuos sėkmingai besiplečiančių IT verslų atstovai ir įkūrėjai

Srities mentorius

Mokymosi metu Tave konsultuos sėkmingai besiplečiančių IT verslų atstovai ir įkūrėjai
Suteikiame galimybę 1 metų taikotarpyje kartoti kursą NEMOKAMAI

Galimybę kartoti kursą

Suteikiame galimybę 1 metų taikotarpyje kartoti kursą NEMOKAMAI
Registruotis
PROJEKTAI

Tavęs laukia

Jau kursų metu skaitmeninės transformacijos įgytas žinias galėsite taikyti praktikoje ir grįžti į paskaitas aptarimams.
No items found.
Registruotis

Po šių kursų:

ĮMONĖS

Kur dirbsiu?

Pabaigęs šias studijas turėsi galimybę išsidarbinti vienoje iš šių gerai žinomų įmonių:
FINANSAVIMAS

Finansavimo galimybės

Kursai gali būti finansuojami Užimtumo tarnybos arba galite susimokėti patys.
Kreipkitės į artimiausią UŽT klientų aptarnavimo skyrių, užimtumo tarnyba jus pakonsultuos ir įvertinę Jūsų situaciją, pasiūlys finansavimo galimybes mokytis programoje.
Jei mokate patys – galite susimokėti iš karto iki kursų pradžios arba mokėti dalimis kursų eigoje.

Registracija

Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
STRAIPSNIAI

Susijusios įžvalgos