Vartotojų sąsajų ir patirties (UI/UX) kūrimas

edON programas studentai vertinta
4.8
iš 5
linkedin icon
(170+ studentų)

Išmok kurti įtraukias sąsajas ir teigiamą vartotojo patirtį!

Šiame kurse susipažinsi su UI/UX filosofijos pagrindais ir skirtumais tarp UI ir UX bei viską išbandysi praktiškai. Vartotojo patirties (UX) ir naudotojo sąsajos (UI) projektai yra labai svarbūs kuriant žiniatinklio svetaines ir programėles. Į juos dažnai neatsižvelgiama kuriant programinę įrangą, tačiau jie atlieka svarbų nebylų vaidmenį pritraukiant ir išlaikant klientus, nes suteikia vizualiai patrauklią, sklandžią ir funkcionalią produkto naudojimo patirtį.

Kurse gilinsimės į: dizaino pagrindus, UX analizę ir tyrimus, vartotojo sąsajos stilius, vartotojo pažinimą,  vartotoją orientuoto projektavimo procesą, prototipus, tinkamumo testavimą, skirtingus įrankius ir koncepcijas. Taip pat analizuosime skaitmeninės rinkodaros praktikas bei įvaldysime no-code įrankius. Kursas bus naudingas norintiems pagilinti savo kompetencijas vartotojų sąsajų ir patirties kūrimo sferoje ar įgyti šiuos gebėjimus bei pakreipti savo karjerą į UI ir UX pasaulį. 

Vartotojų sąsajų ir patirties (UI/UX) kūrimas
0
3272
Finansuojama UŽT
Finansuojama Kilo Health
Registracija iki rugpjūčio 12 d.
Registruotis
Finansuoja UŽT. Kaip gauti?
Skirta: 
Pradedantiesiems
Trukmė: 
320 val.
 / 
6,75 mėn.
 / 
Intensyvumas:  
Offline: 
Paskaitų įrašai: 
Taip
1:1 mentorystė
Kita grupė: 
nuo 
2024-09-12
Kaune ir Vilniuje
Vakarais ir šeštadieniais
UŽT kodas: 
223002883
Programos dėstytojai:
KURSAS SKIRTAS
MOTYVACIJA

No items found.
Registruotis
ATSILIEPIMAI
IŠSKIRTINĖ GALIMYBĖ

Ką sako studentai?

Po kurso – tiesiai į darbą Kilo Health

No items found.
MODULIAI

Kurso metu išmoksi

Modulis
#
1
(
4
 valandų)

Įvadas į UI/UX

Įvadas į UI bei UX, jų skirtumai bei pritaikymo galimybės.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
2
(
28
 valandų)

Dizaino pradmenys

Dizaino pradmenys, vartotojo sąsajos ir dizaino principai, prototipavimas, dizaino sistemos bei design thinking metodas.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
3
(
31
 valandų)

Naudotojo pažinimas

Vartotojo identifikavimas, jo asmenybės, interviu, vartotojo žemėlapiai, konkurencinės analizės vykdymas bei empatijų žemėlapiai.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
4
(
33
 valandų)

Naudotojo patirtis

Vartotojo srautas, prekės ženklas,  informacinė architektūra.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
5
(
39
 valandų)

UX testavimas

Tinkamumas naudoti, kortelių rūšiavimas (angl. Card sorting), tekstų rašymas, apklausos.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
6
(
77
 valandų)

UI/UX įgyvendinimas

Įgyvendinimui naudojami įrankiai, dizaino įgūdžiai (sąveikos, reaktyvus), išdėstymas, lygiavimas, spalvos ir tekstai, turinio strategija bei skirtingos aplikacijos platformos.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
7
(
8
 valandų)

Įvadas į technologinių projektų valdymo metodikas

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
8
(
8
 valandų)

Pagrindiniai programavimo principai

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
9
(
8
 valandų)

PĮ architektūra ir kūrimo ciklas

Suteikiamas bendras suvokimas apie programinės įrangos kūrimą bei valdymą, susipažįstama su duomenų bazių valdymu, skirtingomis operacinėmis sistemomis, serveriais, atvirojo kodo versijų valdymo sistema ir kt.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
10
(
16
 valandų)

Web programavimo pagrindai (HTML/CSS)

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
11
(
16
 valandų)

Web programavimas pažengusiems (JS)

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
12
(
8
 valandų)

GIT

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
13
(
3
 valandų)

Vartotojų/komandų narių elgsena

Gilinamasi į bazinių įsitikinimų įtaką situacijos vertinimui. Susipažįstama su Cognitive Bias (individualiais/marketingo) - dėmesys į tai, kaip įvairūs šališkumo tipai veikia sprendimų priėmimą. Analizuojama STATUS QUO bias įtaka, pasipriešinimas pokyčiams. Supažindinama su prokrastinacija ir skirtingais įveikimo metodais.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
14
(
12
 valandų)

Skaitmeninės rinkodaros pagrindai

Įvadas į rinkodaros technologijas. Mokymasis apie pagrindines skaitmeninės rinkodaros priemones, platformas, specialybes, terminus ir tendencijas.

Modulio dėstytojai:
Modulis
#
15
(
4
 valandų)

Framer modulis

Modulio dėstytojai:
No items found.
Modulis
#
16
(
24
 valandų)

no-code webflow

Nuo one-page svetainės iki membership ar marketplace - architektūra, navigacija, UI/UX, testavimas ir susipažinimas su Webflow.

Modulio dėstytojai:
No items found.
PRIVALUMAI

Esminės technologijų žinios ir įgūdžiai

Karjeros konsultacijos, Linkedin mokymai ir kt..

Pagalba įsidarbinti

Karjeros konsultacijos, Linkedin mokymai ir kt..
Mokymosi metu Tave konsultuos sėkmingai besiplečiančių IT verslų atstovai ir įkūrėjai

Srities mentorius

Mokymosi metu Tave konsultuos sėkmingai besiplečiančių IT verslų atstovai ir įkūrėjai
Suteikiame galimybę 1 metų taikotarpyje kartoti kursą NEMOKAMAI

Galimybę kartoti kursą

Suteikiame galimybę 1 metų taikotarpyje kartoti kursą NEMOKAMAI
Registruotis
PROJEKTAI

Tavęs laukia

Jau kursų metu skaitmeninės transformacijos įgytas žinias galėsite taikyti praktikoje ir grįžti į paskaitas aptarimams.
No items found.
Registruotis

Kurso metu išmoksi:

Po šių kursų:

ĮMONĖS

Kur dirbsiu?

Pabaigęs šias studijas turėsi galimybę išsidarbinti vienoje iš šių gerai žinomų įmonių:
FINANSAVIMAS

Finansavimo galimybės

Kursai gali būti finansuojami Užimtumo tarnybos arba galite susimokėti patys.
Kreipkitės į artimiausią UŽT klientų aptarnavimo skyrių, užimtumo tarnyba jus pakonsultuos ir įvertinę Jūsų situaciją, pasiūlys finansavimo galimybes mokytis programoje.
Jei mokate patys – galite susimokėti iš karto iki kursų pradžios arba mokėti dalimis kursų eigoje.
FINANSAVIMAS

Išskirtinė proga mokytis nemokamai

remia Kilo Health
Šis kursas yra visiškai nemokamas, nes jį apmoka Kilo Health. Tapk vienu iš 12 atrinktų studentų ir pradėk karjerą PPC reklamos srityje per 5 savaites. Geriausi studentai bus pakviesti dirbti Kilo Health komandoje.

Registracija

Registracija į atranką

Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
STRAIPSNIAI

Susijusios įžvalgos